Osobní

Jiří Mitáček

Vše, co mám...

Titulek je mnoho říkající... Budu vám vyprávět příběh „obyčejné“ gramofonové LP desky. Její věk - 47 let... Uvozovky naznačují, že má v mém dosavadním životě neobyčejné zastoupení. V závěru tohoto vyznání pochopíte...

15.12.2023 v 14:15 | Karma článku: 27.05 | Přečteno: 359 | Diskuse

Jiří Mitáček

Dobrý den, pane Zemane…

Takto jsem začínal svůj velice slušný „rozlůčkový“ blog s panem Zemanem. Jenom jsem mu chtěl sdělit, že budu 5 let žít v zemi. která nemá presidenta. Vůůůbec jsem netušil, že těch let bude 2 x tolik. A vůbec jsem netušil...

29.1.2023 v 23:45 | Karma článku: 28.66 | Přečteno: 744 | Diskuse

Jiří Mitáček

Fakt jsem to v mém věku nečekal!!

Copak? Pokles zdraví? Pokles erekce? Pokles financí? Pokles sebevědomí ...? Ani jedno z výše uvedených, Horší...

20.5.2022 v 22:15 | Karma článku: 25.37 | Přečteno: 795 | Diskuse

Jiří Mitáček

Potkal jsem Barunku…

Doba covidová... Prožíváme „na plný pecky“. Pokud neposloucháme, nedíváme se nebo nečteme příliš často komentáře o „stavu hladiny“ v naší populaci, hledáme...Napadá mě jeden známý televizní pořad o čase (uváděl pan Karel Čáslavský).

21.3.2021 v 17:39 | Karma článku: 27.64 | Přečteno: 510 | Diskuse

Jiří Mitáček

Jednoruký syndrom...

Není to vědecká studie, či nové objevení Ameriky. Pouze mé vnímání stále se stupňující virtuální revoluce. Že mě to také „dožene“?

6.5.2019 v 10:51 | Karma článku: 27.18 | Přečteno: 440 | Diskuse

Jiří Mitáček

Jak jsem si pokecal s kasou…

Dovolil jsem si odlehčené letní téma. Kasa bez pokladní. Určitě jste viděli, mnozí zkusili. Typ, který mají v Tescu mě zaujal. Na pochopení dobrej. Ale je děsně ukecanej. Teda ta paní, co s vámi komunikuje. Zvykl jsem si...

21.7.2016 v 11:16 | Karma článku: 26.12 | Přečteno: 1037 | Diskuse

Jiří Mitáček

Budeme se také loučit...?

Stáří má mnoho podob. O jedné je moje vyprávění... Sesterská láska... Láska, která se dá těžko definovat, ale poznamenala můj budoucí náhled na krásné podoby stáří...   

4.2.2014 v 1:20 | Karma článku: 25.15 | Přečteno: 445 | Diskuse

Jiří Mitáček

Lehounké povídání o desátkách za dobré milování…

Vážené předpokládané čtenářky. Úsměvné téma jsem publikoval na blogu idnes pod malinko změněným názvem. Žádnou díru (respektive karmu) do světa jsem s tím neudělal. Lojza je o rok starší (a moudřejší) ale pořád "jede" v nastavené šabloně. I když frekvence poklesla. To víte, věk!! Není to recept, pouze moje tichá "závist". Suďte, moralizujte, vážené dámy. Příběh přepisuji dle originálu, berte to jako můj první pokus na tomto blogu.

23.7.2011 v 23:18 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 63 | Diskuse

Jiří Mitáček

To byla politická "bomba"

Ve startovacím článku jsem polemizoval s tématy a hned první, politiku, jsem zavrhl. Tajně, jen pro Vás, odhaluji, že jsem to sice odůvodňoval ziskem laciné karmy ale ta klávesnice-zrádkyně mě opět lehce zavrněla a mě ujely "kecky". Slibuji, mám připravené mé oblíbené "odlehčené" témata. Ačkoliv titulek svádí politicky zaměřené čtenáře, opak je pravdou.

26.2.2010 v 13:30 | Karma článku: 16.87 | Přečteno: 1634 | Diskuse

Jiří Mitáček

Dilema budoucího VIP blogera

Letošní zima je svým způsobem „kouzelná“. Uvěznila nás „neposedy“ doma a jelikož mám domácí práce jaksi mimoděk v pořádku( slovníkem teenagerů - „v paži“), sedím u mého notebooku a listuji. Tak touto, rádoby vtipnou formulací, jsem odstartoval svůj první pokus a zkoušku svých slohových schopností Admin to schválil, v příslušné rubrice dal na nástěnku a jak mile předpokládal - jsem Váš. Sliboval jsem "krev, pot a slzy"....no to je blbost Winstone, sliboval jsem titulky, jak radil admin, mírně provokující ba co více, nebudu "trošinka", provokující. A je to tady. Čekáš adrenalin a diskuzi, budeš mít, chocholoušek čeká.

23.2.2010 v 20:56 | Karma článku: 13.53 | Přečteno: 954 | Diskuse
Počet článků 147 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1753

Obyčejný chlap, rentiér, pracovně se státem vyrovnaný. Listopad 1989 bude trvale patřit mezi nejšťastnější měsíce mého "brožovaného" života. Jsem optimista a spokojen, že svobodu mohu prožívat. A na plný "pecky".

 

TOPlist