Jiří Mitáček

Obyčejný chlap, rentiér, pracovně se státem vyrovnaný. Listopad 1989 bude trvale patřit mezi nejšťastnější měsíce mého "brožovaného" života. Jsem optimista a spokojen, že svobodu mohu prožívat. A na plný "pecky".

 

Jiří Mitáček

Jak budeme s Ančou volit

Kdo? No, přece já a moje stará věrná kámoška - průšvihářka Kolomaznice! Ten nedávný s výletem do Brna za její starou láskou, do kterého mne tak rafinovaně navlékla, jsem jí už odpustil, takže vlastně dozrál čas pro další...

18.9.2013 v 13:27 | Karma: 21,25 | Přečteno: 1780x | Diskuse| Ostatní

Jiří Mitáček

To byla palba…

Blog plný hodnocení, úvah, plamenných výzev – rozstřel na našeho nového prezidenta skončil. Občané měli devět nábojů a pálili na terč jak diví. No, všichni ne, jenom šest z deseti (přesněji 61%). Zbývající nechali flinty doma. Jejich škoda. To já, jako občan, pokud dostanu šanci na politiky zacílit, cílím. Natož vostrá střelba... bezva.

14.1.2013 v 22:51 | Karma: 16,43 | Přečteno: 942x | Diskuse| Ostatní

Jiří Mitáček

Dá se za 20 let ztratit paměť ...

...národa?? Vím, že se titulek tváří provokativně a stejně tak zřejmě vyzní i moje následné nepolitické rozjímání. Pokud do titulku vložíme slovo "národ", musíme vážit slova na lékárnických vahách...Vyhnout se současné situaci na naší politické "střelnici" je obtížné a samozřejmě to nedokáži, ač bych rád. Nechci používat laciné formulky všeobjímajících odsudků. V podstatě jsem pouze vděčný, že jsem se vůbec "dožil". To tvrdím všem, kteří se mě ptají na moje politické názory. „Dožitím“ mám na mysli pocity a konání svobodného člověka ve svobodné zemi, který zodpovídá za současný život se všemi jeho radostmi i strastmi. Pokud moje slova vyzní jako fráze či póza, věřte, že tomu tak není. Žel, neumím se vyjádřit lépe a výstižněji.

25.5.2010 v 23:10 | Karma: 22,83 | Přečteno: 1208x | Diskuse| Ostatní

Jiří Mitáček

Julia, český Jirka v sukni...

Nejsem politický komentátor, poslouchám, jak jsem dříve avizoval, trvale sdělovací prostředky. A už vůbec mě nezajímá, co se děje v Rusku. Přesto mě zaujal boj ukrajinské Julie o místo „u žlabu“ v jakékoliv podobě. Silně mi to připomíná jednoho známého českého politika. Udělat tomuto národu ostudu v období, kdy předsedáme, historicky poprvé, Evropě, to je opravdová touha po ztraceném titulu „Nejlepší předseda vlády všech dob“. Teď mě napadlo, že v té zálibě po záři televizních kamer není osamocen. Česká Julie se jmenuje Jana. Má sice slabší tah na branku, než výše nejmenovaný ale kandidovat na presidenta za KSČM je taky „síla“ a touha, hodná Juliina kalibru. Vnímaví čtenáři a já vůbec nepochybuji, si doplní vhodná příjmení.

13.5.2010 v 23:00 | Karma: 20,79 | Přečteno: 1266x | Diskuse| Politika

Jiří Mitáček

Zdravotníci a senioři se mají....

....rádi. Ironie, nadsázka nebo fakt. Těžké dilema a já jsem se tomuto tématu poměrně dlouho a úspěšně vyhýbal. Naše zdravotnictví je, díky té „profláknuté“ diskuzi o 30 Kč tak zpolitizováno, že se diskutující na mne vrhnou jako „supi“. Něco vydržím, spíše se bojím, že se v některých názorech budu „rouhat“ a Pán mě potrestá. Myslím jako nějakou budoucí nemocí. Zkusím popsat, co mne inspirovalo a světe div se – komerční televize a její pořad VIZITA. Cituji z programové nabídky: "Příběhy plné naděje a neobyčejně obyčejných zázraků medicíny. Tajemství nemocí, nejnovější lékařské postupy, zručnost, důmysl, ale i vtip nejuznávanějších kapacit z různých oborů našeho lékařství".

12.4.2010 v 1:40 | Karma: 20,06 | Přečteno: 1391x | Diskuse| Společnost

Jiří Mitáček

Výborně odboráři, tak se mi to líbí

Jen ten národ pořádně "zmáčkněte" a "poduste". Zaslouží si to. Ten drzej ministr, nemůžu mu přijít na jméno, to víte už trošku zapomínám, jóó..už to mám, Janata nebo tak nějak, vám prej chce sebrat nějaký, jak říkala sousedka Kolomazníková "šravenky" a nějaký laciný jízdenky. Sousedka je trochu popleta, tak jsem si to poslech v radiu. Cože ??? Stravenky a "režijky na vlak". Nevím sice co to je, nikdy jsem se s tím, když jsem makal, nesetkal ale to nevadí. To si vopravdu dovolil moc. To je móóóc zlý. A prej eště nějaký "benefity". Kolomazníková taky neví co to je a to je co říct. Já jí říkám "brouk Pytlík" v sukni. Eště že si to nemůže přečíst, ta by mi dala. No to je drzost.

27.2.2010 v 15:40 | Karma: 26,52 | Přečteno: 1674x | Diskuse| Ostatní