Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Mail bez klienta. Milé ženy, proč?

V dřevních dobách svého publikování jsem napsal blog hodinového manžela. Věrní pamatují. Měl nádhernou odezvu, diskuze byla sama o sobě skvost, hodný pokračování. Napsal, ale zůstal  konceptem v profilu. Dvakrát do stejné řeky?

Dnes jsem se rozhodl, že opráším myšlenku „hodinového“. Inspirovaly mě ženy, kterým na požádání dělám “ajťáka“. Nechlubím se, ale dostávám se do situací, které u mužů neznám. Hlavně proto, že tuto službu nežádají nebo mají doma nějaké „chytré“ dítě od 4 let a výše. Mé, omlouvám se dámy, klientky jsou středního věku (dosaďte si číslo), většinou bez partnera, děti v čoudu, vdovy či seniorky, mající  doma pivního znalce.

Byl jsem požádán, mile ale úpěnlivě, svojí výbornou kamarádkou o tip na zakoupení notebooku. Kamarádka jede v mém autobusu přátel a vykáme si. Už asi 8 let. Stačí?

Do příběhu. Budoucí majitelka nemá internet, absolvuji v rámci funkce a vyzkoušených testech, pochůzku po operátorech. Požadavek na mobilnost splňují všichni hlavní, ale šanci má jen jeden – vybrán a schválen klientkou. Jak se potvrdilo u ní doma – skvělá volba, mám bodík a dobré kafe.

PC technika letí závratným tempem, požadovaná kritéria zněla jasně: rozsah ceny 10 až 15 tisíc, firemní spolehlivost,  šedý nebo stříbrný designe, nekupovat z internetu a software pro lepšího začátečníka.

Zkuste pod takovou kuratelou vybírat z neuvěřitelného množství? Dal jsem dohromady, po skoro týdenním pátrání, seznam. Mé úsilí bylo okamžitě devalvováno!! Jak?

Zkrátím. Přijdeme do první prodejny (ve Varech je jich asi deset), prohlížíme vystavené krasavce. U jednoho zastavíme a rozzářené oči sdělí:„Ten se mi moc líbí“. Juknu do seznamu – značka tam je, ale v podstatně lepším vybavení a samozřejmě v jiné cenové relaci (ač v rozsahu). Táži se prodavače, zda mnou nalezený typ mají ve víře, že zajdeme i na jiné možnosti. Nemají. Ale vidina kšeftu je zažehnuta. „Objednáme“, švitoří. A bylo vymalováno. Zbytek seznamu na A4 si můžu strčit… víte kam.

Krasavce má majitelka doma a protože patří mezi plaché typy a tím pádem i nedůvěřivé, není lehké sjednat návštěvu „hodinového“. Tedy jako mě.

Podařilo se k oboustranné shodě a já doinstaluji vložený systém. Kdo kupoval notebook, potvrdí, že obsahují velké množství přeinstalovaných, vesměs zbytečných ale později placených programů. Nejčastěji je to útok na city „nováčka“ – antivir.

Odinstaluji přes jeho protesty, že licence platí ještě měsíc a vkládám jeden z neplacených. Sklízím od „začátečnice“ vyjukaný pohled typu „PROČ“.

"Proto, kdo je tady šéf?"

Vlastním CD s programy pro rychlou instalaci základních programů. Jsou to vlastně jejich instalační setupy a spustí se až po aktivaci. Instaluji.

Začínám výběr. „Začneme asi poštovním klientem“ navrhuji v dobré víře pochopení.

„Co to je, prosím?"

„Prográmek pro přijímání Vaší emailové korespondence. Potřebujete, určitě, že?“

„Nepotřebuji, mám poštu na internetu“ bezelstně odpoví.

V podstatě zde měla začít pointa celého článku, která spočívá v myšlení většiny ženských, kterou jsem při své „ajťácké hodinovce“ poznal. A není síla je přesvědčit. Prostě mají mail na poště alias netu.

Prokecal jsem vysvětlováním úvodu jeden formát blogu. Víte co?

Napíši ještě jeden a půjdu rovnou k věci.

Tak vydržte a hezký den přeji.                    Jiří

Autor: Jiří Mitáček | sobota 19.12.2015 22:58 | karma článku: 20,72 | přečteno: 547x
  • Další články autora

Jiří Mitáček

Vše, co mám...

Titulek je mnoho říkající... Budu vám vyprávět příběh „obyčejné“ gramofonové LP desky. Její věk - 47 let... Uvozovky naznačují, že má v mém dosavadním životě neobyčejné zastoupení. V závěru tohoto vyznání pochopíte...

15.12.2023 v 14:15 | Karma: 27,17 | Přečteno: 366x | Diskuse| Osobní

Jiří Mitáček

Dobrý den, pane Zemane…

Takto jsem začínal svůj velice slušný „rozlůčkový“ blog s panem Zemanem. Jenom jsem mu chtěl sdělit, že budu 5 let žít v zemi. která nemá presidenta. Vůůůbec jsem netušil, že těch let bude 2 x tolik. A vůbec jsem netušil...

29.1.2023 v 23:45 | Karma: 28,86 | Přečteno: 750x | Diskuse| Osobní

Jiří Mitáček

Fakt jsem to v mém věku nečekal!!

Copak? Pokles zdraví? Pokles erekce? Pokles financí? Pokles sebevědomí ...? Ani jedno z výše uvedených, Horší...

20.5.2022 v 22:15 | Karma: 25,76 | Přečteno: 798x | Diskuse| Karlovy Vary

Jiří Mitáček

Potkal jsem Barunku…

Doba covidová... Prožíváme „na plný pecky“. Pokud neposloucháme, nedíváme se nebo nečteme příliš často komentáře o „stavu hladiny“ v naší populaci, hledáme...Napadá mě jeden známý televizní pořad o čase (uváděl pan Karel Čáslavský).

21.3.2021 v 17:39 | Karma: 27,87 | Přečteno: 521x | Diskuse| Ostatní

Jiří Mitáček

Autobus přátel…

Šiš. To je tak těžkej provoz... Porád se vám nějak mění posádka a kdo má tyhle šachy pořád stíhat. A hlavně zdůvodňovat „přeskupovačku". Šoupnete někoho o sedák dál a už musíte "zdůvodňovat".

13.11.2020 v 23:32 | Karma: 27,65 | Přečteno: 442x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Rozhodnutí ANO neúčastnit se jednání nepovažuji za šťastné, řekl Pavel

29. dubna 2024  8:33

Prezident Petr Pavel bere na vědomí rozhodnutí opozičního hnutí ANO neúčastnit se jednání o...

Jak se chystá převrat. V Německu začíná proces s extremistickou skupinou

29. dubna 2024  7:35

V Německu v pondělí začíná první z procesů se členy extremistické skupiny Říšští občané, kteří čelí...

Bombardování Gazy si vyžádalo nejméně 13 obětí, Biden mluvil s Netanjahuem

29. dubna 2024  6:53

Izraelské bombardování tři domů ve městě Rafáh na jihu Pásma Gazy zabilo nejméně 13 lidí a zranilo...

Letní teploty ještě vydrží. Ochladí se až koncem týdne, kdy přijdou přeháňky

29. dubna 2024  6:33

Přímý přenos V neděli meteorologové zaznamenali letní den, teplota ve středočeské Tuhani vystoupala k 25,5...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 147
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1757x
Obyčejný chlap, rentiér, pracovně se státem vyrovnaný. Listopad 1989 bude trvale patřit mezi nejšťastnější měsíce mého "brožovaného" života. Jsem optimista a spokojen, že svobodu mohu prožívat. A na plný "pecky".