Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak jsem si pokecal s kasou…

Dovolil jsem si odlehčené letní téma. Kasa bez pokladní. Určitě jste viděli, mnozí zkusili. Typ, který mají v Tescu mě zaujal. Na pochopení dobrej. Ale je děsně ukecanej. Teda ta paní, co s vámi komunikuje. Zvykl jsem si...
Zákaznická pokladna

Sem si tedy myslel, ale ona mě pořád něčím irituje. 

Dneska, běžnej nákup. No běžnej by byl, kdybych si vzal nějakou nákupní kabelu. Nevzal, šel jsem si do lékárny, která je v objektu, vyzvednout své pravidelné léky.

Když už jsem uvnitř, zajdu na čumendu, čas mě netlačí.

Čumím a… ejhle, nakupuji. Nejdřív nosím pytlíčky, pak už krabici. Nechte to ležet, když je to v akci, že? A ty křupavé houstičky musím. Další sáček.

Šrajtofli zastrkávám za gumu kraťasů a dost…! Šinu se k samošce, ověšěný jak vendelín. Já vím, měl jsem se vrátit pro košík, ale ten musím nechat u pokladny a stejně budu potom věšák.  Alespoň mám trénink.

Odkládám na vstupní plochu a zahajuji dotykovou komunikaci s „paní“ pokladní.

„Dobrý den, načtěte prosím první zboží“.

Hm, pozdravit umí, baba jedna. Načítám.

„Načtěte kartu clubcard“.

Přívěsek na klíčích, načítám.

„Karta přijata, pokračujte“.

To vím i bez tebe, ale jak se jmenují ty houstičky.

„Vyberte zboží ze seznamu zboží“ radí obrazovka.

Pamatuji si jenom cenu, zkouším ťuknout na něco, co se trochu podobá.

„Zadejte množství“.

Zadám 2 kusy a…? Nejdražší housky na světě!!

Ach jo, nemám dneska den. Zvedám ruku na hezkou dozorující paní.

„Šis, co jste to zadal“? směje se, udělá nějakou fintou storno a ukáže mi cestu ke správným. Cena odpovídá mé představě, děkuji. Fakt ji to moc sluší.

Zbytek nákupu jsem odpípal v pořádku a rozhodl se zaplatit.

„Zvolte způsob placení“, radí virtuálnice.

S platební kartou to moc neumím, jasně že hotově. Hrabu se v peněžence a vybírám přesně požadovanou částku – v mincích. Přitom si odložím portmonku na plochu s nákupem.

„V prostoru taškové zóny se nachází neidentifikovatelný předmět“. Žalobníček nepřestává ječet. 

No počkej "předměte"! Škodolibě „nasypu“ hrst peněz do označeného trychtýřku. A teď se ukaž!

Vrčí, šrotuje a kontroluje každou minci, na displeji následně mizí zpráva kolik dlužím. Když se objeví: "Dlužná částka 0,00 Kč", začne tisknout paragon.

„Odeberte peníze, bankovky jsou pod skenerem“ sděluje.

Dobrý vtip paní ukecaná, neznám nulové bankovky.

„Odeberte ,prosím, zboží“

Nojo, to je spěchu. Odebírám poslední věc z mého nákupu a stávám se věšákem.

Děkujeme Vám za nákup v obchodě Tesco.“  

Umí poděkovat, fajn holka.

 „Na shledanou paní, přijdu zas“.

Jsem se nějak rozvrkočil a střihnul poklonu paní dozorující. Za ten její milý úsměv.

Ale pokecali jsme si, žejó kaso.

Hezký den přeji.                    Jiří

Autor: Jiří Mitáček | čtvrtek 21.7.2016 11:16 | karma článku: 26,12 | přečteno: 1038x
  • Další články autora

Jiří Mitáček

Vše, co mám...

Titulek je mnoho říkající... Budu vám vyprávět příběh „obyčejné“ gramofonové LP desky. Její věk - 47 let... Uvozovky naznačují, že má v mém dosavadním životě neobyčejné zastoupení. V závěru tohoto vyznání pochopíte...

15.12.2023 v 14:15 | Karma: 27,17 | Přečteno: 366x | Diskuse| Osobní

Jiří Mitáček

Dobrý den, pane Zemane…

Takto jsem začínal svůj velice slušný „rozlůčkový“ blog s panem Zemanem. Jenom jsem mu chtěl sdělit, že budu 5 let žít v zemi. která nemá presidenta. Vůůůbec jsem netušil, že těch let bude 2 x tolik. A vůbec jsem netušil...

29.1.2023 v 23:45 | Karma: 28,86 | Přečteno: 750x | Diskuse| Osobní

Jiří Mitáček

Fakt jsem to v mém věku nečekal!!

Copak? Pokles zdraví? Pokles erekce? Pokles financí? Pokles sebevědomí ...? Ani jedno z výše uvedených, Horší...

20.5.2022 v 22:15 | Karma: 25,76 | Přečteno: 798x | Diskuse| Karlovy Vary

Jiří Mitáček

Potkal jsem Barunku…

Doba covidová... Prožíváme „na plný pecky“. Pokud neposloucháme, nedíváme se nebo nečteme příliš často komentáře o „stavu hladiny“ v naší populaci, hledáme...Napadá mě jeden známý televizní pořad o čase (uváděl pan Karel Čáslavský).

21.3.2021 v 17:39 | Karma: 27,87 | Přečteno: 519x | Diskuse| Ostatní

Jiří Mitáček

Autobus přátel…

Šiš. To je tak těžkej provoz... Porád se vám nějak mění posádka a kdo má tyhle šachy pořád stíhat. A hlavně zdůvodňovat „přeskupovačku". Šoupnete někoho o sedák dál a už musíte "zdůvodňovat".

13.11.2020 v 23:32 | Karma: 27,65 | Přečteno: 442x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Má přejít česká ekonomika na válečný režim? Doba míru je pryč, říká Pojar

27. dubna 2024

Vysíláme Britský premiér Rishi Sunak nedávno oznámil, že jeho vláda uvede zbrojní průmysl do válečného...

Každý druhý učitel v Německu zažívá ve třídách násilí. Brutalita na školách roste

27. dubna 2024

Premium Německý učitel se stává docela riskantní profesí. Násilí se stává stále běžnější částí vyučování a...

Biden nečekaně kývl na předvolební debatu. Kdykoli kdekoli, říká Trump

26. dubna 2024  22:27

Americký prezident Joe Biden se v pátek nechal slyšet, že by chtěl do debaty se svým předchůdcem...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!

30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...

  • Počet článků 147
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1757x
Obyčejný chlap, rentiér, pracovně se státem vyrovnaný. Listopad 1989 bude trvale patřit mezi nejšťastnější měsíce mého "brožovaného" života. Jsem optimista a spokojen, že svobodu mohu prožívat. A na plný "pecky".