Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Nekupujte si Citroëna…2

Před měsícem jsem napsal varování s výše uvedeným titulkem a slíbil, že budu, v souladu se zaslaným dopisem, informovat, zda se něco děje. Neděje, vážení majitelé vozů značky Citroën v Karlovarském kraji. 

Vyjádření ředitele firmy pana Neumana v diskuzi pod článkem je jedinou, značně kličkující odezvou. Věrohodnost pisatele nemám ověřenu, takže možná brečím na úplně jiném hrobě. Zákaznické centrum firmy, kam jsem poslal kritický dopis – hluboký nezájem. A to jsem si dovolil přidat kontakt a telefonní číslo.

Pokud budu zachovávat presumpci neviny, vlastně bych měl mlčet.

Nebudu a zvláště potom, co jsem se dozvěděl, že firma PEMA, o které píše výše uvedený, nejednala nečekaně, ale v souladu se smlouvou dala firmě Citroën řádnou výpovědní lhůtu. A firma ve lhůtě co? Hledala náhradní prostory, provizorium, technické řešení…?? Měla přeci staré prostory, z kterých přešla do modernějších v PEMAAUTOMOTIVE. Mohla se tam „zatím“ vrátit, informovat stávající zákazníky a v klidu hledat další řešení. Zákazníci jsou jí šumák, co by hledala nějaké řešení. Budu Vám citovat z Editorialu (úvodu) CITROËN MAGAZÍNU 1/2016:

Vážená čtenáři, obvykle vám děkuji na konci, tentokrát to musím udělat na začátku svého úvodníku. Citroënu se totiž (a hlavně díky vám) nebývale daří.

Pan ředitel samozřejmě nemyslel čtenáře, ale zákazníky, že? Ze čtenářů má prd.

Pokračuji v citacích: Rostoucí prodeje však nejsou jedinou naší dobrou vizitkou, po zavedení portálu Citroën Advisor (psal jsem v minulém článku) jsme nadšeni vašimi pozitivními reakcemi… zatím 500 reakcí… průměrná známka 4,8 z pěti možnýchbla, bla, kecy samochvály

Vybírám pár frází pana ředitele: Vážíme si vaší důvěry a budeme dál pracovat na tom, abychom vás (určitě myslel majitele Citroënů)nezklamali.

Nebo: Abyste s našimi auty i službami byli nadále spokojeni.

František Neuman, ředitel značky Citroën

Pan ředitel dojmul hlavně zákazníky v Karlovarském kraji. I já jsem zamáčkl slzu.

Dovolil jsem si, pro názornou ukázku farizejství k nám, zákazníkům z Karlovarské kraje, ofotit z časopisu reklamní stranu, nazvanou CITROËN jede za vámi – první ročník CITROËN ROADSHOW. Ve více než dvaceti městech po celé České republice si budete moci vyzkoušet to nejnovější a nejzajímavější od Citroënu.

Roadshow zavítá do 21 v e l k ý ch měst. I s bohatým doprovodným programem

Show citroën

Prohlédněte si ta velká města a hlavně si všimněte velké šedé skvrny, značící Karlovarský kraj. Ani ťuk. Zájemci z našeho kraje, toužící po vašich super vozech, mají skvělý výběr - Chomutov, Kladno, Plzeň. Hlavně z Aše se zblázní radostí. Cítíte ten paradox, pane řediteli. Nemáte ani odvahu přiznat, jak tento kraj trapně znemožňujete. Nebo snad ve Varech není OC Tesco nebo OC Globus (jak máte nastavenu prezentaci - viz plakát)?? Jsou, nebojte, ale jak vysvětlit na show, že zde nemáte prodejnu a servis, že? 

Denně míjím mnoho vozů se znakem dvou stříšek/ozubených kol. Kam pojedou do servisu při nějakém problému? V moderním, technologiemi nabitém voze se může stát cokoliv. Např. porouchá se nějaký mikrospínač, ovládající okna (a že jich tam je). Podle vámi nastavených pravidel pojedu třeba do Plzně, technici zjistí závadu součástky, sdělí mi cenu a objednají z vašeho skladu. Já pojedu domů a až součástky přijdou, servis mi zavolá a pojedu opět do Plzně – na opravu. Ujedu zhruba 350 km pro opravu za několik stovek korun.

Určitě budu s vašimi službami móóc spokojen, pane řediteli.

Projíždím skoro denně kolem velkého, ale opuštěného servisu firmy Ford a Volvo. Obě již mají ve Varech jiná sídla, tento objekt kdysi obýval známý automobilový závodník a podnikatel A. Charouz. Na bráně visí oznámení, že firma „zkolabovala“.

Servis Ford Charouz

Objekt pomalu chátrá a zarůstá plevelem. Nechcete si pozeptat, pane řediteli?

 No, nebudu radit, že?

Ještě prosím otázku? Dokážete sdělit mě a čtenářům (z vaší karlovarské databáze), jaký počet majitelů vozu Citroën jste zanechali, dle vašeho diskusního příspěvku, v nezáviděníhodné situaci. Definoval bych jinak - napospas vaší obchodní politice?

Přidám další bonbónek vaší (ne)serióznosti. Vyhnal jste majitele Citroënů mimo kraj. Možná se smíří, dle mnoha debat si nepřejte slyšet názory. Závažný dotaz.: "Proč tyto servisy neobdrželi databázi ze zrušeného v K. Varech"? Tu máte asi schovánu pro zasílání magazínu, že? Takže, pokud přijedu do náhradního, tento se dozví z identifikačního kódu vozidla (VIN)  pár servisních úkonů (pokud zákazník absolvoval). Dál nic. Výměnu důležitých částí (třeba rozvodový řemen), tlumičů, podzimní prohlídky, atd. NIC…!!

*Informaci jsem získal dotazem v servisu AUTO HRUBÝ, Vysoká Pec – můj nejbližší.  

V minulém článku jsem se vyhýbal slůvku v a r u j i . Zde opravdu… viz titulek

Držte mi palce.            Jiří

PS: CITROËN MAGAZÍN už byl asi poslední… budu z databáze odebrán??

Autor: Jiří Mitáček | čtvrtek 8.9.2016 20:54 | karma článku: 23,57 | přečteno: 1764x
  • Další články autora

Jiří Mitáček

Vše, co mám...

Titulek je mnoho říkající... Budu vám vyprávět příběh „obyčejné“ gramofonové LP desky. Její věk - 47 let... Uvozovky naznačují, že má v mém dosavadním životě neobyčejné zastoupení. V závěru tohoto vyznání pochopíte...

15.12.2023 v 14:15 | Karma: 27,17 | Přečteno: 362x | Diskuse| Osobní

Jiří Mitáček

Dobrý den, pane Zemane…

Takto jsem začínal svůj velice slušný „rozlůčkový“ blog s panem Zemanem. Jenom jsem mu chtěl sdělit, že budu 5 let žít v zemi. která nemá presidenta. Vůůůbec jsem netušil, že těch let bude 2 x tolik. A vůbec jsem netušil...

29.1.2023 v 23:45 | Karma: 28,86 | Přečteno: 748x | Diskuse| Osobní

Jiří Mitáček

Fakt jsem to v mém věku nečekal!!

Copak? Pokles zdraví? Pokles erekce? Pokles financí? Pokles sebevědomí ...? Ani jedno z výše uvedených, Horší...

20.5.2022 v 22:15 | Karma: 25,76 | Přečteno: 797x | Diskuse| Karlovy Vary

Jiří Mitáček

Potkal jsem Barunku…

Doba covidová... Prožíváme „na plný pecky“. Pokud neposloucháme, nedíváme se nebo nečteme příliš často komentáře o „stavu hladiny“ v naší populaci, hledáme...Napadá mě jeden známý televizní pořad o čase (uváděl pan Karel Čáslavský).

21.3.2021 v 17:39 | Karma: 27,87 | Přečteno: 519x | Diskuse| Ostatní

Jiří Mitáček

Autobus přátel…

Šiš. To je tak těžkej provoz... Porád se vám nějak mění posádka a kdo má tyhle šachy pořád stíhat. A hlavně zdůvodňovat „přeskupovačku". Šoupnete někoho o sedák dál a už musíte "zdůvodňovat".

13.11.2020 v 23:32 | Karma: 27,65 | Přečteno: 442x | Diskuse| Ona

Jiří Mitáček

Geniální pan prezident…

Skoro už nejsem bloger. Nerozumím politice a často jsem zde deklaroval. Děkuji mému věku a životním zkušenostem, že jsem relativně duševně zdráv.

2.7.2019 v 23:54 | Karma: 27,81 | Přečteno: 1017x | Diskuse| Politika

Jiří Mitáček

Jednoruký syndrom...

Není to vědecká studie, či nové objevení Ameriky. Pouze mé vnímání stále se stupňující virtuální revoluce. Že mě to také „dožene“?

6.5.2019 v 10:51 | Karma: 27,18 | Přečteno: 441x | Diskuse| Společnost

Jiří Mitáček

Proč se, prosím tě, nerozvedeš?...1

Už dlouho mě toto téma vrtá v myšlenkách. Dokonce jsem položil titulkovou otázku několika dobrým kamarádkám. Jejich manželství jsou, či ve dvou případech už byla, soužitím formálním. Skoro se mi chce napsat sourozeneckým, ale...

7.3.2018 v 23:51 | Karma: 27,06 | Přečteno: 1046x | Diskuse| Ostatní

Jiří Mitáček

Volba prezidenta 2018…

Neskutečné a myslel jsem, že nebudu komentovat. Musím, ač se mi to dost politicky „ekluje“. Než začnu svou úvahu, sděluji, že jsem volil pana Drahoše.

14.1.2018 v 0:17 | Karma: 24,55 | Přečteno: 1033x | Diskuse| Politika

Jiří Mitáček

Myslete na své zdraví, přátelé…

Šetřím si zbytky zdraví... Kde, jak?? „Jak prosté, milý Watsone... Nepouštím si televizi a když, tak "opatrně“!

8.1.2018 v 12:39 | Karma: 23,91 | Přečteno: 428x | Diskuse| Ostatní

Jiří Mitáček

Mám doma malýho zmetka…

Každý má něco, co časem přejmenuje, pokud se mu ta věc moc líbí, nějakou zdrobnělinou – zvířecího miláčka, oblíbený gaučík - otománek, počítačový koutek - virtuálek, ledničku – telku v HD kvalitě, špajzku – bio koutek a jiné...

16.11.2017 v 11:13 | Karma: 23,72 | Přečteno: 1096x | Diskuse| Hobby

Jiří Mitáček

„Úžasná“ korespondence…

Nejsem v současnosti na blogu moc aktivní, ale občas se stane něco, co mě donutí trochu se „vypsat“. Aktuální volby míjím, splnil jsem svoji občanskou povinnost, mám „svou“ volbu v parlamentu. Tečka.

4.11.2017 v 18:41 | Karma: 22,59 | Přečteno: 434x | Diskuse| Ostatní

Jiří Mitáček

Jaký jsi přechodec, čtenáři….?

Pokládám tuto kontroverzní otázku záměrně. Zamysleli jste se někdy nad svým chováním, jako účastník provozu na pozemních komunikací, třeba i při obyčejném přecházení? Nepotřebujete, proč?? Máte přeci přednost a basta.

23.6.2017 v 9:29 | Karma: 22,81 | Přečteno: 477x | Diskuse| Ostatní

Jiří Mitáček

Jak jsem si pořídil „motůčko“….

Cože, nevíte co to je? Vysvětlím pro kutilské laiky... Je to takové normální kolečko, alias trakař, které má přídavný elektromotor a dokáže s Vámi drandit bez námahy ve skoro jakémkoli použitelném výškovém převýšení.

14.6.2017 v 11:20 | Karma: 25,33 | Přečteno: 1341x | Diskuse| Hobby

Jiří Mitáček

Vstoupíte dvakrát do stejné chvály…?

Já si dovolím, protože jsem zažil. Pravidelná roční setkání pacientů, sestřiček, lékařů jsem již jednou popisoval. To je ta první chvála. Loňské se nekonalo, firma oznámila, že již nebude sponzorovat...

9.6.2017 v 19:53 | Karma: 21,53 | Přečteno: 483x | Diskuse| Karlovy Vary

Jiří Mitáček

I love Citroën, milý pane řediteli...

Když se podíváte do seznamu mých blogových článků, opakuje se tam několikrát značka auta z titulku. Proč zase? Snad už bylo varování dost. Pro nečtenáře mých předchozích podotýkám, že jde o automobilisty v Karlovarském kraji.

20.4.2017 v 12:35 | Karma: 21,57 | Přečteno: 664x | Diskuse| Karlovy Vary

Jiří Mitáček

Babička vypráví pohádku

Za dávných pradávných časů, tak dávných, že už není nikoho, kdo by je pamatoval, kdo by v nich žil, za těch pradávných časů ................

7.4.2017 v 13:54 | Karma: 22,42 | Přečteno: 424x | Diskuse| Ostatní

Jiří Mitáček

Povídka: Zpověď…

Není zpověď jako zpověď, že? Moc se mi líbilo povídání a krásný styl autorky. Po jejím souhlasu k možné publikaci, posuďte, zda jsem měl správný odhad. Děkuji milá Zdenko.

5.4.2017 v 10:10 | Karma: 22,49 | Přečteno: 320x | Diskuse| Letní povídka

Jiří Mitáček

Bacha, už se vážně rojí…

Volba nového presidenta se blíží a počet kandidátů roste. Pominu trapné, o jednom Zdeňkovi jsem si již dovolil polemizovat, objevují se nové výběry zajímavých budoucích...

13.2.2017 v 12:39 | Karma: 21,59 | Přečteno: 698x | Diskuse| Ostatní

Jiří Mitáček

Jak jsem koupil zuby za vláčky Merkur…

Komu a jaké? Trošku musím rozvést příběh, který začal úúplně nevinně. Aktér – můj syn Jiří, který mě často nazlobí (ale mám ho stejně moc rád) a jsem nucen kvůli němu vymýšlet takovéto obezličky.

28.11.2016 v 0:25 | Karma: 23,32 | Přečteno: 869x | Diskuse| Ekonomika
  • Počet článků 147
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1757x
Obyčejný chlap, rentiér, pracovně se státem vyrovnaný. Listopad 1989 bude trvale patřit mezi nejšťastnější měsíce mého "brožovaného" života. Jsem optimista a spokojen, že svobodu mohu prožívat. A na plný "pecky".