Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Jak jsem si pořídil „motůčko“….

14. 06. 2017 11:20:15
Cože, nevíte co to je? Vysvětlím pro kutilské laiky... Je to takové normální kolečko, alias trakař, které má přídavný elektromotor a dokáže s Vámi drandit bez námahy ve skoro jakémkoli použitelném výškovém převýšení.

No normální... Za ty peníze nemůže být, ale dokáže ulehčit obyčejnou kutilskou činnost.

Internetová nabídka – studuji, procházím a...!! Nejlepší kolečko na světě, skoro zadarmo, respektive 50 % sleva, video využití a nezničitelnosti, barevné provedení...Fantazie! Server český, velice pěkně a profesionálně provedený, všechny kontaktní informace.

No, nekupte to, že? Kouknu do prasátka...? Vyplnil objednávku! Briskně odpovězeno se všemi potřebnými, hlavně platebními údaji. Dobírka není moje káva, férově platím předem bankovním převodem. Při zadání potřebných údajů na mě vyskočí upozornění, že platba je v jiné měně. Nechápu, platbu zastavím a vznáším emailový dotaz k prodejci. Zpětný mail nekopíroval výše uvedenou profesionalitu, pouze sdělil: Dobrý deň, upozornenie je v poriadku, platbu môžete zrealizovať na avizovaný účet, nakoľko sklad a firma sa nachádza na Slovensku. Podpis mě pobavil. Za tečkou, bez mezery, Andriána. Mimochodem, banka byla ta „naše“ - bezplatná Fio. Jsem klientem a transakce proběhla jako vnitřní platba banky.

Inzerovaná bezplatná dodávka do tří dnů se jaksi opožďuje. Červík zahlodá po pěti dnech čekání. Že bych naletěl? Proč jsem raději nezvolil platbu dobírkou. Pozdě „kolečko“ honit, že? Opět píši mail a opět se mi ozve Adriána s omluvou a žvatlající slovenštinou. Firma má sice sídlo na Slovensku ale sklady v Česku a právě probíhá vnitřní reorganizace, což je vidět i na dodatečné změny v internetové nabídce. Ale už zadala do expedice. Uklidňující info.

Konečně!! Po deseti dnech od objednání, volá expediční firma. Převzala a další den dodá v časovém limitu 1 až dva dny. Další telefonát, dodá dnes...

Odložím vše důležité, připravím vnitřní prostor svého „krasavce“ na větší balík.

Zvonek, podepisuji převzetí a je mi do přistaveného vágenu přenesen neforemný zaflastrovaný předmět – snad motůčko?

Eden, vybalování stavebnice. Návod chybí, sestavuji dle instinktu – není vůbec složité pro kutila mého kalibru. Výsledek?? Nádhera...

Spínač přemisťuji do polohy zapnuto, rozsvícená řada LED signalizuje stav nabití akumulátoru. Naplno nabito... Stisknu páčku reostatu a jedu...!! No, nejedu. Jsem na rovině a to se ten můj nový „zmetek“ za těžký prachy chová jako normální kolečko – pokud netlačím, nejedu. To je teda dárek. Uvidíme s nákladem.

Zanedlouho mám možnost zhodnotit investici – při práci. Přivážím pytle s betonovou směsí, každý bratru 40 kg – nakládám do plastové korby „motůčka“ 2 kusy a...? Bez problému jsem „vlečen“ motorem do místa určení. Dobrý...!!

Objevuji další vychytávku mého pomocníka – má reverz, respektive zpětný chod a tím pádem může nejen „táhnout“ majitele za sebou, ale i tlačit před sebou. Nesrozumitelné? Vysvětlím. Vlastně je to bezva brzda při cestě s kopce, kdy vám náklad začíná, vlastní vahou, „utíkat“ a brzdění přes podrážky selhává. Přepnete na reverz a brnkáním brzdíte.

Zkusil jsem test. Potřeboval jsem dovézt kamennou směs na úpravu podlaží zázemí Edenu. Hm, směs je sice přítomna, ale pod svahem, který nedovoluje její přepravu nahoru. Prostě to s normálním kolečkem nezvládnete.

Nakládám kamení do plastové korby, potěžkávám, hm... mám problém zdvihnout.

Zapínám elektroniku a vyrážím do svahu. Zjišťuji příjemnou situaci, jsem do svahu tažen silou motoru mého nového pomocníka a vbrzku jsem na horizontu. Jupí... to je super.

Co napsat závěrem pro váhající či neznalé (mezi něž jsem až donedávna také patřil).

„Motůčko“ vám udělá z obyčejné dřiny neobyčejnou zábavu. Pokud nezapnete spínač, je to krásné a lehké kolečko, vyrobené z nerez oceli, se vkusnou korbou. Korba je z plastu, na který dává výrobce záruku nezničitelnosti.

Jestliže jste byli zvyklí do kopců tlačit jako o život, zapomeňte!!

S „motůčkem“ se budete držet a dbát na to, aby jste se udrželi. Prostě budete taženi...

Radost, investice...? Pro mne ano. Dovolím si doporučit...

Součástí balení je i nabíječka vysokokapacitního Li-ion akumulátoru, baterie se nabíjí do plna max. 3 hodiny, vydrží nepřetržitě pracovat až 8 hodin, výkon motoru dovoluje zdolat sklon až 38 stupňů(!).

Podstatná zajímavost? Díky snadno rozebíratelné konstrukci se dá složit do plastové korby a tato se vejde do běžného kufru většiny našich miláčků.

Hezký den přeji a děkuji za přečtení. Jiří

Autor: Jiří Mitáček | středa 14.6.2017 11:20 | karma článku: 20.94 | přečteno: 759x

Další články blogera

Jiří Mitáček

Jaký jsi přechodec, čtenáři….?

Pokládám tuto kontroverzní otázku záměrně. Zamysleli jste se někdy nad svým chováním, jako účastník na provozu na pozemních komunikací, třeba i při obyčejném přecházení? Nepotřebujete, proč?? Máte přeci přednost a basta.

23.6.2017 v 9:29 | Karma článku: 15.53 | Přečteno: 341 | Diskuse

Jiří Mitáček

Vstoupíte dvakrát do stejné chvály…?

Já si dovolím, protože jsem zažil. Pravidelná roční setkání pacientů, sestřiček, lékařů jsem již jednou popisoval. To je ta první chvála. Loňské se nekonalo, firma oznámila, že již nebude sponzorovat...

9.6.2017 v 19:53 | Karma článku: 14.72 | Přečteno: 319 | Diskuse

Jiří Mitáček

I love Citroën, milý pane řediteli...

Když se podíváte do seznamu mých blogových článků, opakuje se tam několikrát značka auta z titulku. Proč zase? Snad už bylo varování dost. Pro nečtenáře mých předchozích podotýkám, že jde o automobilisty v Karlovarském kraji.

20.4.2017 v 12:35 | Karma článku: 16.38 | Přečteno: 548 | Diskuse

Další články z rubriky Hobby

Tomáš Houška

Manifest pijáka kávy

Mám rád dobrou kávu. To je problém, protože míst, kde mi ji připraví, je tuze málo. Po Praze kromě čaovny U legionáře tak dva tři další podniky a to je vše. Nemáte náhodou cukrárnu, bar nebo kavárničku? Pak by to bylo pro vás.

11.7.2017 v 9:35 | Karma článku: 16.70 | Přečteno: 441 | Diskuse

Kristian Hanko

Chytrý tuning

Hned na úvod se přiznám, že nejsem velký vyznavač tuningů pro osobní automobily. S tuningem u automobilů je to totiž dost podobné, jako s make-upem u žen: když ho dáte příliš, zničíte to, co je přirozeně hezké!

13.6.2017 v 14:20 | Karma článku: 3.97 | Přečteno: 114 | Diskuse

Černá Kristýna

Slepice od jedný do stojedný

Nedávno jsem se rozhodla nakreslit 300 slepic a napsat o tom. Tak tedy, tady máme druhý díl. Jak slepičí projekt pokračuje? Zpočátku bylo nadšení tak velké, že šlo všechno stranou a já kreslila slepice jek vzteklá. Nebude 300 málo?

12.6.2017 v 15:04 | Karma článku: 8.82 | Přečteno: 268 | Diskuse

Martin Mařák

Zázvorové pivo

Pivo můžete vařit mnoha způsoby, vybral jsem ten úplně nejjednodušší a nejlevnější. Konečný produkt sice nemá takovou chuť a pěnu jako Gambáč, ale pít se dá v pohodě a bez problémů splní účel, kvůli kterému ho budete vařit.

10.6.2017 v 14:07 | Karma článku: 5.98 | Přečteno: 218 | Diskuse
Počet článků 135 Celková karma 17.06 Průměrná čtenost 1733

Obyčejný chlap, rentiér, pracovně se státem vyrovnaný. Listopad 1989 bude trvale patřit mezi nejšťastnější měsíce mého "brožovaného" života. Jsem optimista a spokojen, že svobodu mohu prožívat. A na plný "pecky".

 

TOPlist



Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.