Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Volba prezidenta 2018…

Neskutečné a myslel jsem, že nebudu komentovat. Musím, ač se mi to dost politicky  „ekluje“. Než začnu svou úvahu, sděluji, že jsem volil pana  Drahoše.

Sledování povolební diskuze a vyjádření hlavních aktérů mě dokonale ujistilo, že jsem volil dobře. Alespoň pro postup do „hlavní soutěže“.

Prosím voliče a sympatizanty pana prezidenta Zemana o opuštění čtení tohoto blogu. Děkuji.

Máme zhruba 14 dní do posledního a důležitého rozhodnutí. Nemusím zdůrazňovat, jste inteligentní čtenáři. Ale…

Pan stávající prezident má neskutečnou smečku poradců, která se jen tak lehce nevzdá svých prebend. Proto si myslím, že pan profesor zažije očistu, o které se mu, při své vysoké inteligenci, nezdá. Podrazy o „nekampani“, perfektní zdravotní zprávy, jsou slabým odvárkem budoucích překvapení…

Teoreticky, pokud by přišli zpětně volit voliči neúspěšných kandidátů a dali hlas panu profesorovi, jak byli nabádáni svými neúspěšnými „favority“, nemá stávající pan hradní šanci. Je tu ale velké ALE…

Přijdou? Není pro ně vše, díky české povaze, odkleplé? 

Když alarmuje voliče pan Babiš, není nic nového k pochopení pod zatemněným sluncem. Že pan Okamura a komunisté je potvrzením aktuálního stavu našeho politického spektra. O panu Babišovi a komunistech nemíním polemizovat – je to parta, která si účelově začíná rozumět. A pan Okamura? Katastrofa voleb. Vůbec nechápu tu skupinu lidí, která mu dala hlas, ale moje nechápání není podstatné. 

Prohlášením o podpoře pana Zemana jenom potvrdil, že mlaskání u koryta politiky se mu moc líbí.

Pane profesore, prosím, zachovejte si svou graciéznost ve vystupování a nepromarněte velkou podporu té části společnosti, která má velký inteligentní potencionál. Malá, nepodstatná vsuvka. Překvapila mě zpráva, doufám, že né bulvární, o podpoře pana Zemana Karlem Gotem. Hmm… proč?? Ještě mě tam chybí naše umělkyně paní Bohdalová, samozřejmostí je Ringo Čech a jiní… dosaďte si. Zato operní pěvkyně paní Červená řekla jasně – jedině pan Drahoš. Viděl jsem v televizním štábu podporovatelů vědeckého pracovníka Fyzikálního ústavu akademie věd ČR pana Jiřího Grygara CSc. A otázku k jeho podpoře pana profesora by nevyslovil snad nikdo lépe.

Vážím si těchto podporovatelů a jsem pyšen, že patřím do této voličské „skupiny“.

Čeká nás 14 dní, nevím, jak se finální kampaň vyvine. Pachuť z podrazů Miloše Zemana v první volbě mám a v několika blogových příspěvcích deklaroval.

Vážení čtenáři, občané a voliči – volte, volte, volte!!

Zpětně Vás prosím o přečtení blogových článků kde vynikajícně bloger Vláďa Svoboda komentuje podrazy stávajícího prezidenta v jeho „objímající“ kariéře.

Mají vždy titulkově stejný začátek: „Geniální manipulátor Miloš Zeman...“

Myslím, že těch článků a podrazů je pět, odkaz na první je zde. Zbývající následují.

Nechce se mě věřit, že ten, kdo si tyto články přečte, půjde v druhém kole k urně a vhodí lístek pro stávajícího prezidenta.

Závěr. Pokud mohu a dočetli jste až k tomuto závěru, jděte v druhém kole k volbám prezidenta a volte. Natvrdo a tak, abyste, jako já, v minulém pětiletém období nemusel přepínat televizi, když se „náš“ prezident objeví na obrazovce. Nemuseli přemýšlet o tom, proč je pan Putin nejlepší prezident na světě, proč je v Číně skvělá ekonomika, ale tanky jezdí po studentech na náměstí.

Bylo by to na delší a hlubší úvahu, ale čas k rozhodnutí je limitován.

 Děkuji za přečtení.                Jiří

PS: Jelikož jsem požádal sympatizanty stávajícího hradního o "nečtení" blogu, předpokládám, že jejich nenávistné komentáře nebudou otravovat případnou diskuzi.

Autor: Jiří Mitáček | neděle 14.1.2018 0:17 | karma článku: 24,55 | přečteno: 1034x
  • Další články autora

Jiří Mitáček

Vše, co mám...

Titulek je mnoho říkající... Budu vám vyprávět příběh „obyčejné“ gramofonové LP desky. Její věk - 47 let... Uvozovky naznačují, že má v mém dosavadním životě neobyčejné zastoupení. V závěru tohoto vyznání pochopíte...

15.12.2023 v 14:15 | Karma: 27,17 | Přečteno: 364x | Diskuse| Osobní

Jiří Mitáček

Dobrý den, pane Zemane…

Takto jsem začínal svůj velice slušný „rozlůčkový“ blog s panem Zemanem. Jenom jsem mu chtěl sdělit, že budu 5 let žít v zemi. která nemá presidenta. Vůůůbec jsem netušil, že těch let bude 2 x tolik. A vůbec jsem netušil...

29.1.2023 v 23:45 | Karma: 28,86 | Přečteno: 748x | Diskuse| Osobní

Jiří Mitáček

Fakt jsem to v mém věku nečekal!!

Copak? Pokles zdraví? Pokles erekce? Pokles financí? Pokles sebevědomí ...? Ani jedno z výše uvedených, Horší...

20.5.2022 v 22:15 | Karma: 25,76 | Přečteno: 797x | Diskuse| Karlovy Vary

Jiří Mitáček

Potkal jsem Barunku…

Doba covidová... Prožíváme „na plný pecky“. Pokud neposloucháme, nedíváme se nebo nečteme příliš často komentáře o „stavu hladiny“ v naší populaci, hledáme...Napadá mě jeden známý televizní pořad o čase (uváděl pan Karel Čáslavský).

21.3.2021 v 17:39 | Karma: 27,87 | Přečteno: 519x | Diskuse| Ostatní

Jiří Mitáček

Autobus přátel…

Šiš. To je tak těžkej provoz... Porád se vám nějak mění posádka a kdo má tyhle šachy pořád stíhat. A hlavně zdůvodňovat „přeskupovačku". Šoupnete někoho o sedák dál a už musíte "zdůvodňovat".

13.11.2020 v 23:32 | Karma: 27,65 | Přečteno: 442x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Místo do šrotu do opravny. Směrnice EU prodlouží záruku a zakážou „kazítka“

24. dubna 2024

Premium Do budoucna by měla být oprava rozbitých a porouchaných domácích spotřebičů jednodušší. A stejně...

Ignorovat, nebo demaskovat? Německá média řeší, jak informovat o AfD

24. dubna 2024

Premium Je to teď horké téma. Německá mainstreamová média stojí před volbou, nakolik a jakým způsobem...

Šibal z Prahy podmázl průvodčího, s Lorenovou v negližé předběhl konkurenci

24. dubna 2024

Seriál Byla teprve na začátku kariéry, ale fotografové na ni už stáli fronty. Snímek mladičké Sophie...

Ukrajinská policie zadržela šest Čechů za telefonické podvody z Oděsy

23. dubna 2024  21:25

Ukrajinské úřady oznámily zadržení devíti členů zločinecké organizace včetně šesti Čechů, kteří z...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 147
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1757x
Obyčejný chlap, rentiér, pracovně se státem vyrovnaný. Listopad 1989 bude trvale patřit mezi nejšťastnější měsíce mého "brožovaného" života. Jsem optimista a spokojen, že svobodu mohu prožívat. A na plný "pecky".