Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Potkal jsem Barunku…

 Doba covidová… Prožíváme „na plný pecky“. Pokud neposloucháme, nedíváme se nebo nečteme příliš často komentáře o „stavu hladiny“ v naší populaci, hledáme…Napadá mě jeden známý televizní pořad o čase (uváděl pan Karel Čáslavský).

 Ztracený? Jak pro koho...

Nedobrovolný nadbytek času vyplňujeme, nebo máme možnost trávit různě. Mnoho z nás „objevilo“ kouzlo procházek. Také…

Na včerejší jsem potkal „Barunku“. A musím se podělit... Byla pro mne inspirující…

Barunka, Barunka…Nemůžu se nabažit toho jména, neb je to první osůbka v mém brožovaném životě s tímto nádherným jménem. Musím jej dále více používat, takže čtenáři snad prominou.

Zamyšlen si to „štráduji“ po lesní cestě krásnými karlovarskými lesy. Kromě jejich statusu klidu a míru se klidně může přidat i novodobý: „covidový pejskařský ráj“. Já vím, zní to „hnusně“, ale to mě jen tak napadlo. Takže raději jenom bez toho přívlastku.

Při mém tempu chůze, ovlivněnému problémy s koleny, mě dochází a míjí dlouhovlasá, urostlá, vyšší dívenka (že by Barunka?).

„Teda slečno, Váš cestovní fofr je „následováníhodný“ riskuji odezvu… Přišla.

Rozhledna Goethova vyhlídka | Karlovy Vary

„To nic není, já tak chodím stále, nechcete se přidat?“

A mám co jsem „chtěl“!!

„Rád, (šiš jak se mě práší od h..y) ale nevím kam jdete?“

„Jenom na Goetovku (známou a oblíbenou karlovarskou vyhlídku)“.

„Zkusím (tý vogo, to jsou asi ještě 2 km) ale nevím, zda Vám budu stačit?“

„Budete (milá…), já se přizpůsobím“.

Mírnější tempo je protkáno gentlemanskými otázkami z mé strany (to já umím).

Osamocená procházka je mimořádně bez pejska (nechtělo se mu), je žákyní 9 třídy, momentálně na distanční výuce, po skončení chce absolvovat další studium. Po vyjmenování všech stupňů si pamatuji akorát ten poslední – policistka v aktivní službě!! Chvíli třídím myšlenky, začíná mě docházet její povzdech nad ztrátou kurzu cvičení a sebeobrany. Distančně se to sice dá, ale není to vono.

Témata hovoru nasazuji, vzhledem k věku mé společnice, diplomatická (to také umím). Prozrazen věk maminky (44) a taťky (46), jméno a věk sestry. Potěšen, Katka – 11 let. Opětuji – mám také dceru Katku. 

Na lavičce u rozhledny, naše debaty nabírají témata a Barunka „perlí“ rozhledem. Skoro mám podezření, že ten věk…??

Při návratu po stezce „ke studánce“ (mé výchozí stanoviště procházky) jsem se „přiznal“ k mé blogerské minulosti. Navazovalo to na naší debatu o sesterské lásce. Můj nejlepší, bohužel soukromý článek ( Budeme se také loučit...?). Barunka slíbila, že přečte a zapsala si do „dotykáče“ mou adresu blogu. Během psaní přijímá hovor – máma!!

„Promiň, měla jsem vypnuté zvonění“…“Jsem na procházce s jedním pánem“…

Šiš, ta nádherná prostota… S jedním pánem v lese, 15 let, hezká holka. Matku určitě braly mrákoty. Konec nevím, klasicky zavěsila. A doprovodila mě k té, výše jmenované studánce.

Loučíme se, nic si neslibujeme, děkuji za doprovod. Slibuji nový článek na blogu…Plním.

Barunko, pokud čteš, máš můj obdiv, pozdravuj maminku. Za tu bezprostřednost, za odvahu nehledat nějaké klišé debaty se starým pánem.

Když píši slíbené, mám tajný plán – vyzradím. Budu dále chodit na procházky (kolena potřebují) a tajně doufat, že se opět potkáme. Navážeme debaty, vyvenčíme Tvého pejska a…

To je zajímavý, čím já se dokážu „vyhecovat“ ke psaní… Asi ten věk.

Děkuji za přečtení.       Váš Jiří

Autor: Jiří Mitáček | neděle 21.3.2021 17:39 | karma článku: 27,87 | přečteno: 521x
  • Další články autora

Jiří Mitáček

Vše, co mám...

Titulek je mnoho říkající... Budu vám vyprávět příběh „obyčejné“ gramofonové LP desky. Její věk - 47 let... Uvozovky naznačují, že má v mém dosavadním životě neobyčejné zastoupení. V závěru tohoto vyznání pochopíte...

15.12.2023 v 14:15 | Karma: 27,17 | Přečteno: 366x | Diskuse| Osobní

Jiří Mitáček

Dobrý den, pane Zemane…

Takto jsem začínal svůj velice slušný „rozlůčkový“ blog s panem Zemanem. Jenom jsem mu chtěl sdělit, že budu 5 let žít v zemi. která nemá presidenta. Vůůůbec jsem netušil, že těch let bude 2 x tolik. A vůbec jsem netušil...

29.1.2023 v 23:45 | Karma: 28,86 | Přečteno: 750x | Diskuse| Osobní

Jiří Mitáček

Fakt jsem to v mém věku nečekal!!

Copak? Pokles zdraví? Pokles erekce? Pokles financí? Pokles sebevědomí ...? Ani jedno z výše uvedených, Horší...

20.5.2022 v 22:15 | Karma: 25,76 | Přečteno: 798x | Diskuse| Karlovy Vary

Jiří Mitáček

Autobus přátel…

Šiš. To je tak těžkej provoz... Porád se vám nějak mění posádka a kdo má tyhle šachy pořád stíhat. A hlavně zdůvodňovat „přeskupovačku". Šoupnete někoho o sedák dál a už musíte "zdůvodňovat".

13.11.2020 v 23:32 | Karma: 27,65 | Přečteno: 442x | Diskuse| Ona

Jiří Mitáček

Geniální pan prezident…

Skoro už nejsem bloger. Nerozumím politice a často jsem zde deklaroval. Děkuji mému věku a životním zkušenostem, že jsem relativně duševně zdráv.

2.7.2019 v 23:54 | Karma: 27,81 | Přečteno: 1018x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Letní teploty ještě vydrží. Ochladí se až koncem týdne, kdy přijdou přeháňky

29. dubna 2024  6:33

V neděli meteorologové zaznamenali letní den, teplota ve středočeské Tuhani vystoupala k 25,5...

Soud začal řešit podvod století za 2,4 miliardy. Okradených jsou tisíce

29. dubna 2024  6:21

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Přijíždí německý prezident Steinmeier. Setká se s Pavlem, uctí oběti střelby

29. dubna 2024  6:03

Německý prezident Frank-Walter Steinmeier zahájí dvoudenní návštěvu Prahy. Na Pražském hradě ho...

Podmínky míru musí určit Ukrajina, říká ministryně obrany Černochová

29. dubna 2024

Premium Ministryně obrany Jana Černochová (ODS) o sbírce na munici pro Ukrajinu, komunikaci náčelníka...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 147
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1757x
Obyčejný chlap, rentiér, pracovně se státem vyrovnaný. Listopad 1989 bude trvale patřit mezi nejšťastnější měsíce mého "brožovaného" života. Jsem optimista a spokojen, že svobodu mohu prožívat. A na plný "pecky".