Chci 15.důchod, jinak ČSSD nevolím!

Já nechápu, proč jsou stávající senioři tak pasivní, když je ruka Páně otevřená. Probuďte se "drazí" a "vyražme" na Lidový dům. Proč chcete"oranžové" volit za tu almužnu, co nabízí. Stačí, že jste se nechali nachytat na ušmudlaných 30.Tak "čo bolo to bolo, teraz zme voliči" a hrrrr na ně. Neopakujme stejné chyby a já navrhuji požadovat minimálně 15 důchodů a pravidelnou valorizaci 20% ročně - pokud vás budeme držet u "koryt", pardon u moci ......Nasazuji hlásnou troubu a jdu.

Železničáři jsou "příštipkáři", pcha, stávkovat za nějaké odborářské "bony", pardon stravenky a jistit to zastavením dopravy, pcha, jak přízemní. A dokonce se doprošovat nějakých poslanců. ..pcha.

To my,  senioři máme v rukách tu "mocichtivou" bandu. Už se těším, jak se roztočí rotačky ve výrobně cenin a začnou se pro nás tisknout prachy. Máme připravený návrh bankovky  s nominální hodnotou 50.000 a hádejte koho portrét jsme zadali rytcům na  pozadí. Můžete jenom jednou a protože je to těžký, napovím: začíná to "P". Bankovka bude mít samozřejmě oranžový nádech - je to jen taková malá nutná "úlitba" za ten blahobyt, který se tu rozprostře.

A vůbec nás nemusí zajímat nějaký trapný "státní" bankrot. Stát bude mít dluhy a problémy, my nikoliv, máme to pojištěný.....jsme přeci senioři, voliči milý a vážený. Kdo nám zachrání důchody?? ON, mladý a hezký, vždyť je to na billboardech.

Cože, já špatně slyším, že zadlužíme naše děti a vnuky. Děti už mít nemůžeme, tedy aspoň já a vnuci ať si  nějak pomůžou. Naše hlína nebude lehčí a někde jsem četl, že do nebe už neberou, tak co, co.

Zaměstnanost, to je téma. Tedy pardon, pracujících, nás se netýká. Ale když dáme  tiskárně cenin práci - bude muset jet na tři směny, přijme pár tisíc zaměstnanců no nejsme "kabrňáci".

Takže domluveno, máme obrovskou šanci, volby se blíží a jak jsem napsal výše - pod 15 důchodů nejdeme. A kdyby se "kroutili", jak to bezvadně umí, nepovolte. Ta chuť moci je afrodiziakum, mrkněte na odbory, drží si jak lejno  košile své, dobře placené fleky a občas ty CHUDÁKY, co pracují na naše důchody, vyděsí nějakou fata morgánou nebo jak se ty benefity nazývají.

A kdyby nás chtěli zase strašit zdravotnictvím, nebojte se, s 15-ti důchody a pořádnou valorizací těch 30 kaček hodíme ODSákům klidně pod nohy.

Stanovuji hesla pro volby: " Bez nás o nás", je pardon, to jsem "zvojtil", to je to minulé heslo

Znova: " O nás bez nás"...hmm..to také není vono.

Heuréka..už to mám: "Ve vás je naše budoucnost a naše fleky".....a je to!!

No, je to zbytečně dlouhý, já to ještě promyslím, asi vyndám to "naše budoucnost a" a to "je "změním na "jsou". To by bylo burcující, hrrrr na Hrad.

A jestli do tý zatracený urny nehodíte ten správný lístek, nebudete mít ani tu almužnu!!

*** Nějak mě ta mobilizace seniorů zmohla, jdu si dát "hašlerku" proti silnému lhaní.***

Zdravím a přeji hezký den .                  Váš   Jiří

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jiří Mitáček | čtvrtek 25.2.2010 19:30 | karma článku: 33,07 | přečteno: 1761x
  • Další články autora

Jiří Mitáček

Vše, co mám...

15.12.2023 v 14:15 | Karma: 27,17

Jiří Mitáček

Dobrý den, pane Zemane…

29.1.2023 v 23:45 | Karma: 28,86

Jiří Mitáček

Potkal jsem Barunku…

21.3.2021 v 17:39 | Karma: 27,87

Jiří Mitáček

Autobus přátel…

13.11.2020 v 23:32 | Karma: 27,65