Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze je sůl…

Dnes jsem klikl na článek kolegyně, která si opřela kolo o diskutující. Není to vůbec originální téma a dost často se opakující. Čistě ze studijních důvodů jsem se zamyslel, co nastartuje některé kolegy k napsání takového blogu. Podotýkám předem, že jsem se nad diskuzí smál až k slzám a ve svém příspěvku jsem gratuloval „zvrhlíkům“, které dotyčná blogerka titulovala jejich nicky.

Napadá mne přirovnání k polévce. Pokud zapomenete přidat sůl a obsah bude jinak bez chyb, dá se jíst ale je jaksi bez chuti. Teda pro mne. To samé je s diskuzí. Nepovolovat je vlastně ta polévka bez soli. Proto články bez diskuze, ač se mi obsahově velmi zamlouvají, nekarmuji (nemám rád neslanou polévku).

Horší je to v případě, že polévka/článek není dobrá, sůl/diskuze v pořádku a autor/ka se přizná, že diskutující jí nejsou hodny. Nota bene v titulku. Obvykle se to zvrhne, dle paranoi autora/ky v „krásnou“ adrenalinovou seanci. Cituji z Wikipedie: Paranoia je duševní porucha, vyznačující se bludy, chorobnými představami o vlastním ohrožení a stihomamem. Přehnané a nedoložené obavy o vlastní bezpečnost, někdy spojené s konspiračními teoriemi, se nazývají paranoidní. Paranoidní představy mohou být neurotického nebo i psychotického původu.

Kdo zvítězí?? Toť věčné historické téma.

Samozřejmě diskutující, vážení páni autoři/ky.

Je jich za prvé mnohem víc a utlučou Vás argumenty, které mají díky většině a vzdělanosti snadněji po ruce. Pominu li hrubé urážky (nekomentuji), dokáží vám najít sebemenší překlep a vtipně vám jej omlátí o hlavu. Zaslouženě. Máte si dávat větší pozor či používat korektorku, nejlépe učitelku češtiny.

Já si diskutujících moc vážím. Jednoduše - když diskutují, tak četli. Jedli polévku! Jasný? 

Jelikož píši nekonfliktní témata, jsou mé diskuze jaksi lehké a úsměvné, někdy i poučné. Možná, že to je mým věkem a nepovedenou fotkou. Nevadí mi ani tykající moudra. Občas sám vložím téma a čekám radu. A i s největším „hulvátem“ si klidně popřeji hezký den. Neradím nikomu z kolegů, pouze konstatuji.

Myslel jsem, že se k tomuto tématu nebudu vyjadřovat. Ale dnešní zaslzené ráno a kolegyně blogerka mne „poňoukla“ (není to cizí slovo?). Je to rychlovka a tak prosím o shovívavost.

Moje učitelka ještě není doma.

 Zdravím a přeji hezký sluníčkový den.          Váš Jiří

Autor: Jiří Mitáček | úterý 26.6.2012 12:40 | karma článku: 19,56 | přečteno: 1047x
  • Další články autora

Jiří Mitáček

Vše, co mám...

Titulek je mnoho říkající... Budu vám vyprávět příběh „obyčejné“ gramofonové LP desky. Její věk - 47 let... Uvozovky naznačují, že má v mém dosavadním životě neobyčejné zastoupení. V závěru tohoto vyznání pochopíte...

15.12.2023 v 14:15 | Karma: 27,17 | Přečteno: 366x | Diskuse| Osobní

Jiří Mitáček

Dobrý den, pane Zemane…

Takto jsem začínal svůj velice slušný „rozlůčkový“ blog s panem Zemanem. Jenom jsem mu chtěl sdělit, že budu 5 let žít v zemi. která nemá presidenta. Vůůůbec jsem netušil, že těch let bude 2 x tolik. A vůbec jsem netušil...

29.1.2023 v 23:45 | Karma: 28,86 | Přečteno: 750x | Diskuse| Osobní

Jiří Mitáček

Fakt jsem to v mém věku nečekal!!

Copak? Pokles zdraví? Pokles erekce? Pokles financí? Pokles sebevědomí ...? Ani jedno z výše uvedených, Horší...

20.5.2022 v 22:15 | Karma: 25,76 | Přečteno: 798x | Diskuse| Karlovy Vary

Jiří Mitáček

Potkal jsem Barunku…

Doba covidová... Prožíváme „na plný pecky“. Pokud neposloucháme, nedíváme se nebo nečteme příliš často komentáře o „stavu hladiny“ v naší populaci, hledáme...Napadá mě jeden známý televizní pořad o čase (uváděl pan Karel Čáslavský).

21.3.2021 v 17:39 | Karma: 27,87 | Přečteno: 521x | Diskuse| Ostatní

Jiří Mitáček

Autobus přátel…

Šiš. To je tak těžkej provoz... Porád se vám nějak mění posádka a kdo má tyhle šachy pořád stíhat. A hlavně zdůvodňovat „přeskupovačku". Šoupnete někoho o sedák dál a už musíte "zdůvodňovat".

13.11.2020 v 23:32 | Karma: 27,65 | Přečteno: 442x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Izrael zavřel hraniční přechod do Pásma Gazy. Humanitární pomoc tam končí

5. května 2024  14:36,  aktualizováno  15:52

Izraelská armáda v neděli oznámila, že po ostřelování uzavírá hraniční přechod Kerem Šalom, určený...

Policie obvinila řidiče kamionu, že zavinil nehodu na D1. Hrozí mu 6 let

5. května 2024  15:47

Karvinští kriminalisté obvinili litevského řidiče kamionu, který v sobotu narazil do osobního auta...

Sabotáže a jiné útoky. Rusko chystá Evropě perné chvíle, varují tajné služby

5. května 2024  15:40

Tajné služby v různých evropských zemí varují vlády, že Rusko plánuje sabotážní akce napříč...

Al-Džazíra končí v Izraeli, rozhodla vláda. Televize se chce bránit

5. května 2024  13:28,  aktualizováno  15:25

Izraelská vláda jednomyslně schválila ukončení činnosti katarské televizní sítě Al-Džazíra v zemi....

  • Počet článků 147
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1757x
Obyčejný chlap, rentiér, pracovně se státem vyrovnaný. Listopad 1989 bude trvale patřit mezi nejšťastnější měsíce mého "brožovaného" života. Jsem optimista a spokojen, že svobodu mohu prožívat. A na plný "pecky".