Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Dobrý den, pane Zemane…

Gratuluji Vám ke zvolení presidentem této republiky. Nevolil jsem Vás, ale beru na vědomí a respektuji. Říká se „sláva vítězům…“

Nejsem zarmoucen, ale zůstala mi po této první historické volbě divná pachuť a nejen citů. Nejsem sám, hodně mých přátel a kamarádů cítí podobně. Jako kdyby se do republiky vrátilo něco, co už tady dříve bylo – lež, podpásové chování, arogance, touha po moci, použití vtíravých až nevkusných příměrů a podobné. Je faktem, že jste v této republice prožil celý dosavadní život a na rozdíl od vašeho protikandidáta znáte perfektně mentalitu občanů.

A dokonale jste ho využil, což je „majstrštych“ hodný obdivu (samozřejmě Vašich příznivců).

Pro mne jste jako prezident nepřicházel v úvahu již podlézáním komunistům. A můžete použít klišé, že jsou to přece také občané. Jsou, pane Zemane, o tom není pochyb. Nebudu generalizovat, řekla Vám to za mě paní Věra Čáslavská. Žena, které si váží hodný kus světa, žena, která za totality statečně trpěla. A vy jste ji nechutně  urazil. Já také dýchal za pana Dubčeka v naději… a nestydím se za to. Myslím, že jsem nebyl v té obrozenecké době sám.

Já jsem ji vždy obdivoval a dále budu (na rozdíl od Vás). Nedivím se, že měla slzy na krajíčku. Být na jejím místě, odešel bych… Sledovat šaškárnu, kterou jste předváděl,  pro ní muselo být utrpením.

Když pak čtu a sleduji video, kterak špacírujete po Vídni s panem Šloufem, a jak pak bez uzardění tvrdíte, že jej skoro neznáte … Další podraz hodný budoucí hlavy státu.

Je jasné, že pan Karel Schwarzenberg má lidské chyby (kdo z nás je nemá?). Ale ty bych byl klidně bral v potaz. Nerušilo by mne v nejmenším, kdyby místo novoročního projevu (jak už vtipně komentují média) byly titulky. A první dáma, že by neuměla česky? Vaše paní zase (nevím na sto procent) neovládá němčinu ani jiné jazyky, paní MUDr. Terezie Schwarzenberg jich ovládá několik. Mohl bych pokračovat v porovnávání vzájemných kladů či nedostatků, ale stačí.

Určitě to udělají mojí  fundovanější kolegové.

Já jsem Vám, pane Zemane, chtěl tímto malým článkem jen sdělit, že navzdory Vašemu pobytu na hradě, pro mne nikdy nebudete Panem prezidentem.

 Pan Havel jim byl a s velkými výhradami jím byl i pan Klaus.

 Pro mne jste a zůstanete jenom panem Zemanem, důchodcem z Vaší tak milované Vysočiny.

 Hezké dny přeji všem čtenářům.                            Váš Jiří

 PS: tímto článečkem slibuji, že s politikou na dlouho končím…

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jiří Mitáček | neděle 27.1.2013 16:16 | karma článku: 33,02 | přečteno: 1858x
  • Další články autora

Jiří Mitáček

Vše, co mám...

Titulek je mnoho říkající... Budu vám vyprávět příběh „obyčejné“ gramofonové LP desky. Její věk - 47 let... Uvozovky naznačují, že má v mém dosavadním životě neobyčejné zastoupení. V závěru tohoto vyznání pochopíte...

15.12.2023 v 14:15 | Karma: 27,17 | Přečteno: 367x | Diskuse| Osobní

Jiří Mitáček

Dobrý den, pane Zemane…

Takto jsem začínal svůj velice slušný „rozlůčkový“ blog s panem Zemanem. Jenom jsem mu chtěl sdělit, že budu 5 let žít v zemi. která nemá presidenta. Vůůůbec jsem netušil, že těch let bude 2 x tolik. A vůbec jsem netušil...

29.1.2023 v 23:45 | Karma: 28,86 | Přečteno: 751x | Diskuse| Osobní

Jiří Mitáček

Fakt jsem to v mém věku nečekal!!

Copak? Pokles zdraví? Pokles erekce? Pokles financí? Pokles sebevědomí ...? Ani jedno z výše uvedených, Horší...

20.5.2022 v 22:15 | Karma: 25,76 | Přečteno: 799x | Diskuse| Karlovy Vary

Jiří Mitáček

Potkal jsem Barunku…

Doba covidová... Prožíváme „na plný pecky“. Pokud neposloucháme, nedíváme se nebo nečteme příliš často komentáře o „stavu hladiny“ v naší populaci, hledáme...Napadá mě jeden známý televizní pořad o čase (uváděl pan Karel Čáslavský).

21.3.2021 v 17:39 | Karma: 27,87 | Přečteno: 522x | Diskuse| Ostatní

Jiří Mitáček

Autobus přátel…

Šiš. To je tak těžkej provoz... Porád se vám nějak mění posádka a kdo má tyhle šachy pořád stíhat. A hlavně zdůvodňovat „přeskupovačku". Šoupnete někoho o sedák dál a už musíte "zdůvodňovat".

13.11.2020 v 23:32 | Karma: 27,65 | Přečteno: 442x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

NATO určilo červené linie. Má dva scénáře zásahu proti Rusku, píší média

6. května 2024  12:35

Premium Severoatlantická aliance připravila krizové scénáře „červených linií“, při jejichž překročení...

S babičkou nepřežila nehodu ani vnučka. Její orgány zachránily tři jiné děti

6. května 2024  12:02,  aktualizováno  13:46

Nehoda z Čáslavic na Třebíčsku si vyžádala druhou oběť. Auto tam minulý čtvrtek zatím z...

Experta Antoše srazilo auto. Je mimo ohrožení života, MS komentovat nebude

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  19:07

Hokejový expert České televize Milan Antoš už na domácím světovém šampionátu komentovat nebude. V...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Ředitelem Vojenského zpravodajství bude Petr Bartovský. Úřadu se ujme začátkem léta

14. května 2024  12:39

Novým ředitelem Vojenského zpravodajství (VZ) bude brigádní generál Petr Bartovský. K prvnímu...

Kandidát na ministra Ženíšek se přišel představit na Hrad prezidentu Pavlovi

14. května 2024  6:01,  aktualizováno  12:28

Prezident Petr Pavel jedná s kandidátem TOP 09 na ministra pro vědu, výzkum a inovace Markem...

Kurýr rozvážkové služby nadýchal pět promile, posedával v trávě u O2 areny

14. května 2024  12:25

A alkoholem to přehnal kurýr rozvážkové služby v Praze. Hlídka strážníků ho našla v pátek usazeného...

Falešných vstupenek na hokejové mistrovství přibývá, škoda je už 700 tisíc

14. května 2024  12:24

Policie v Praze a Ostravě za první čtyři dny hokejového mistrovství světa zaznamenala tři stovky...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 147
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1757x
Obyčejný chlap, rentiér, pracovně se státem vyrovnaný. Listopad 1989 bude trvale patřit mezi nejšťastnější měsíce mého "brožovaného" života. Jsem optimista a spokojen, že svobodu mohu prožívat. A na plný "pecky".