Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Žalovat Skylink?

Zaváhal jsem, dokonce jsem zvažoval připojení k hromadné žalobě, ale pak jsem si to rozmyslil. Za co žaloba? Za servisní poplatek, kterým si z nás dotyčná společnost výslovně střílí, má nás za lehkomyslné blbce a sobě nahrává další nemalý zisk. Vlastním sice dvě satelitní karty a dva přijímače zakoupené v dobré víře, že jde o dobrou investici. Za virtuální servis tedy platím 58 Kč měsíčně. O výhodách zmíněného poplatku mne přesvědčila nově zvolená poslanecká sněmovna. Schválila rozpočet na letošní rok a mně přidali k měsíční státní rentě celých 58 Kč! Jaký výsměch! Ale to bylo jen tak pro zahřátí a teď vážněji.

Pro objasnění cituji oficiální zdůvodnění podvodu, které jsem nazval „Český grand tunel“: Skylink a CS Link nabízeli a propagovali své služby v balíčcích GRATIS a FREE. Kromě lákavého názvu odpovídal i popis bezplatného užívání (uživatelé si museli jen zakoupit příslušné zařízení a kartu společnosti v hodnotě cca 2.500 Kč. Zakoupil jsem si dokonce kusy dva! Slib společnosti však byl hrubě porušen loňským zavedením servisního poplatku 29 Kč měsíčně. Pokud by lidé přestali službu používat, zahodili by mnohatisícovou investici do technického zařízení potřebného k užívání služeb SKYLINK i CS Link.

Byl jsem naivně přesvědčen, že mne po zveřejnění nestydatého záměru ochrání náš spotřebitelský a justiční systém.

Ano. Avšak jen lehce „štěkl“ a příslušné orgány vyměřily firmě dvojí pokutu – 10 milionů za porušení zákona o elektronických komunikacích a 5 milionů za správní delikt, jehož se podnikatel dopustil a dopouští klamnými obchodními praktiky. Nejdřív inzeruje bezplatné služby a pak zavede servisní poplatek!

Česká televize: Provozovatel Skylinku a CS Linku dostal 15 milionovou pokutu.

Když pominu, že se společnost, která výše uvedené firmy vlastní (M7 Group S.A., se sídlem Rue Albert Borschette 2, L-1246 Luxembourg) se okamžitě proti pokutě odvolala a dodnes ji nezaplatila, nějak mi hlava nebere proč...

29 Kč není pro jedince moc, ale společnost tímto způsobem obírá 1,5 milionů klientů a její roční příjem je 500 milionů!!! Pokuta je tedy směšná, jde o pouhé 3 % jeho ročního příjmu a roky si tak beztrestně servisně „hrabe“!

Stát tedy tímto laxním přístupem k problému umožnil znehodnocení investicí 1,5 milionu občanů, kteří si v dobré víře pořídili kartu i satelitní přijímač – původně analogový, nyní digitální.

Kdybych střízlivě vyčíslil náklady jednotlivce na pět tisíc (já dvojnásobek!) dojdeme k znehodnocení zhruba 7,5 miliard korun!

Je mi jasné, že můžeme jen smutně nebo vzteky skřípat zuby, případně naříkat. Ale přece nehodíme své přijímače do kanálu! A mnozí z postižených skřípají dokonce "hodně". Pohledem na server hromadné zaloby.cz  jsem totiž zjistil, že podat na výše uvedenou firmu hromadnou žalobu, má zájem pouze 214 klientů!

Kde tedy zůstali ti zbývající, vážení??

A tak mám vážné obavy, že jestli tato „odrůda“ tunelování projde, můžeme klidně očekávat, že co chvíli budou přibývat další, jen s jiným názvem…

Napadá mně jich několik, ale nebudu přece případným „šmejdům“ napovídat, i když jsem si jistý, že nás časem překvapí. Ale můžete vzít jed na to, že na další „výhodnou“ investici už neskočím.

 Hezký den a krásný obraz přeji.               Jiří

Autor: Jiří Mitáček | úterý 7.1.2014 8:22 | karma článku: 30,21 | přečteno: 2170x
  • Další články autora

Jiří Mitáček

Vše, co mám...

Titulek je mnoho říkající... Budu vám vyprávět příběh „obyčejné“ gramofonové LP desky. Její věk - 47 let... Uvozovky naznačují, že má v mém dosavadním životě neobyčejné zastoupení. V závěru tohoto vyznání pochopíte...

15.12.2023 v 14:15 | Karma: 27,17 | Přečteno: 366x | Diskuse| Osobní

Jiří Mitáček

Dobrý den, pane Zemane…

Takto jsem začínal svůj velice slušný „rozlůčkový“ blog s panem Zemanem. Jenom jsem mu chtěl sdělit, že budu 5 let žít v zemi. která nemá presidenta. Vůůůbec jsem netušil, že těch let bude 2 x tolik. A vůbec jsem netušil...

29.1.2023 v 23:45 | Karma: 28,86 | Přečteno: 750x | Diskuse| Osobní

Jiří Mitáček

Fakt jsem to v mém věku nečekal!!

Copak? Pokles zdraví? Pokles erekce? Pokles financí? Pokles sebevědomí ...? Ani jedno z výše uvedených, Horší...

20.5.2022 v 22:15 | Karma: 25,76 | Přečteno: 798x | Diskuse| Karlovy Vary

Jiří Mitáček

Potkal jsem Barunku…

Doba covidová... Prožíváme „na plný pecky“. Pokud neposloucháme, nedíváme se nebo nečteme příliš často komentáře o „stavu hladiny“ v naší populaci, hledáme...Napadá mě jeden známý televizní pořad o čase (uváděl pan Karel Čáslavský).

21.3.2021 v 17:39 | Karma: 27,87 | Přečteno: 519x | Diskuse| Ostatní

Jiří Mitáček

Autobus přátel…

Šiš. To je tak těžkej provoz... Porád se vám nějak mění posádka a kdo má tyhle šachy pořád stíhat. A hlavně zdůvodňovat „přeskupovačku". Šoupnete někoho o sedák dál a už musíte "zdůvodňovat".

13.11.2020 v 23:32 | Karma: 27,65 | Přečteno: 442x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

„Smrt režimu.“ Za nápis si má nezletilá ruská studentka odpykat 3,5 roku

26. dubna 2024  6:20

Ruský vojenský soud odsoudil žákyni desáté třídy, sedmnáctiletou Ljubov Lizunovovou ke 3,5 roku...

Zavolíme! Kandidáti do eurovoleb se utkají v debatě vysílané i studentům škol

26. dubna 2024  5:42

Šest kandidátů pro volby do Evropského parlamentu přijalo účast v debatě Zavolíme!, která bude...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců

26. dubna 2024

Premium Jen několik decimetrů velký přístroj může znamenat revoluci městské války: minivrtulník, který...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 147
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1757x
Obyčejný chlap, rentiér, pracovně se státem vyrovnaný. Listopad 1989 bude trvale patřit mezi nejšťastnější měsíce mého "brožovaného" života. Jsem optimista a spokojen, že svobodu mohu prožívat. A na plný "pecky".