Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

VJe to krásné, Jiří. Vidíš- v noci se píše nejlépe!:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky sovo, ale blbě se radí, viď;-D.V

0 0
možnosti

Jiří, je to jeden z Tvých nejlepších blogů..Moc pěkně jsi to napsal, četla jsem jedním dechem. Těším se až se zase setkáme, hezky se mi s Tebou povídá, jsi fajn člověk V

2 0
možnosti
Foto

Mirko, moc děkuji za ohlas.:-) Bál jsem se, že je to moc intimní (a dlouhé) a proto jsem to dal jako soukromý článek. Ale kdo chce, může si u mne přečíst, že? Díky, že jsi chtělaR^.V

0 0
možnosti
Foto

Bedřichu děkuji za výdrž (je to poněkud dlouhé), ale život je také dlouhý, že?:-)V

0 0
možnosti
Foto

Milá, citlivě pojatá živá vzpomínka.VV dnešní uspěchané, neklidné době ostrých loktů, se kterou se mnozí ani nedokáží vyrovnat, je to svěží vánek ševelící o tom, že čisté vztahy, láska a vděk ještě nejsou prázdnými pojmy..:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Hodně jsem "doloval" některé detaily, ale pak to nějak naskočilo a já nevěděl, kdy přestat;-D. Děkuji za krásný (jako vždy) příspěvekR^.V

0 0
možnosti
Foto

Glosa autora: Vážení případní čtenáři. Nemaje zkušenosti, omylem jsem článek "pověsil" na idnes veřejný a tak myšlenku soukromého článku (jak byl původně napsán) znehodnotil. Omlouvám se a děkuji za pochopení.:-)V

1 0
možnosti
Foto

Děkuji adminovi, že článek změnil na soukromý a případným souhlasným čtenářům děkuji za R^. Hezký den všem.V

0 0
možnosti
  • Počet článků 147
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1757x
Obyčejný chlap, rentiér, pracovně se státem vyrovnaný. Listopad 1989 bude trvale patřit mezi nejšťastnější měsíce mého "brožovaného" života. Jsem optimista a spokojen, že svobodu mohu prožívat. A na plný "pecky".