Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

No vidíte, moje matka darovala dům v hodnotě desítek milionů mému bratrovi, protože co by si chudák počal a bylo vymalováno. Mně nezbylo, než si najít jiné bydlení a co nadělám.

0 0
možnosti

Jirko, přečetla jsem to slovo od slova, je to velmi poučné a už nyní začnu přemýšlet, komu to mé "NIC" jednou předám;-D Né, to jistě není výsměch Tvému blogu, já doufám, že si snad přeci jen na stará kolena aspoň něco málo nastřádám, aby mi byl vystrojen alespoň pěkný pohřeb se vším všudy, potrpím si na pořádek, a to by bylo, aby nebyl i na mé poslední cestě! ;-)

Moc pěkný blogR^ A žádné otálení s příštím článkem! Ať to vocejpá ;-O;-DV

2 0
možnosti
Foto

Mirko, zatím, vzhledem ke svému nádhernému věku, buď v klidu.:-) Děkuji za přečtení aR^.V

0 0
možnosti
Foto

Dočetla jsem až do konce. A náležitě poučena, se budu s radostí těšit, na Vámi připravovaný, další blog;-)R^V

1 0
možnosti

Jiří, vypsal jste bezvadně všechny nástrahy, spojené s náhlým návalem rozdavačnosti a dobročinnosti, a to bohužel i v rodině. Díky. Palec nahoru!

1 0
možnosti
Foto

Maruško a Jitko děkuji za pochvalu, doufám, že Vás finále nezklame:-)V

1 0
možnosti
LR

L17u60b30o44š 69R21e98n33k13a

22. 10. 2014 13:07

Bohužel, tohle varování je namístě, příběhy ze života dávají autorovi naneštěstí za pravdu. Lidská hamižnost a s ní kráčející okoralost, bezcitnost, je v některých případech až obludná. Důvěřuj, ale prověřuj a nezříkej se svého předčasně, abys nezůstal sám s prázdnýma rukama! Nemohu jinak než spolu s bloggerem přát čtenářům krásné vztahy. Zdravím autora do Karlových Varů!

2 0
možnosti
Foto

Luboši, autor děkuje za souhlasné varování.R^V

0 0
možnosti
  • Počet článků 147
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1757x
Obyčejný chlap, rentiér, pracovně se státem vyrovnaný. Listopad 1989 bude trvale patřit mezi nejšťastnější měsíce mého "brožovaného" života. Jsem optimista a spokojen, že svobodu mohu prožívat. A na plný "pecky".