Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jiří, zahoď chmury a starosti, nebudu utěšovat, to k ničemu nevede...mysli především na sebe, moc ti to přeji:-)V

1 0
možnosti
Foto

Já vím Jitko, ale když já jsem fakt těšil.:-) DěkujiR^.V

1 0
možnosti

Pane Jiří, k tomu není co dodat. Vím, o čem píšete moc dobře, Mám téměř podobné zkušenosti s vyvdanou dcerou a jejími dětmi. Vím, jak je manželovi. 

Proto držím palce!V

1 0
možnosti
Foto

Paní Marie, jen prostě děkujiV.

1 0
možnosti
Foto

Glosa autora: Vážení případní diskutující, omlouvám se za článek. Původně jsem jej, vzhledem k obsahu, chtěl uložit jako soukromý. Stalo se, snad ve Vás nebudí lítost či pohoršení. Obé nebylo mým cílem. Měl jsem jej napsaný bezprostředně po onom nešťastném dni, váhal jsem. Děkuji za pochopení.R^ autorV

1 0
možnosti
  • Počet článků 147
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1757x
Obyčejný chlap, rentiér, pracovně se státem vyrovnaný. Listopad 1989 bude trvale patřit mezi nejšťastnější měsíce mého "brožovaného" života. Jsem optimista a spokojen, že svobodu mohu prožívat. A na plný "pecky".