Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

tipuju, že si na jaře, při návštěvě Edenu pohladím Elišku, přivoním ke kytkám v zahrádce, dáme si vínko a u nohou mi bude sedět Tvůj věrný přítel ;-)

0 0
možnosti
KD

Mám už čtvrtého psa. Všichni se jmenují Tom, dnes mám tedy Toma IV. Jméno je stejné na paměť všech pejsků předchozích. Nejdelší "pauza" mezi Tomy byla půl roku. Rozumím Vaší bolesti nad odchodem pejska, mají vpravdě kratší život než my dvounozí. Každopádně doufám, že se každý z mých Tomů dožije co nejdelšího věku s kvalitním životem a přeji každému páníčkovi odvahu při vychovávání apod. dalšího z pejsků. Tedy i Vám.:-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji paní Kalino za hezký příspěvek R^. Pokud jste si tipla pokračování, uvidíme:-). Já si myslím, že bude.V

1 0
možnosti
DP

D94a61d73a61k 69P40e34t61r

7. 3. 2015 12:31

Neměl jsem to číst, vlhko v očích. Bez pejska jsem to vydržel půl roku. To nikdy se přeměnilo v ďábelskou střelu s pohledem, ty jsi to vážně vydržel půl roku? A já v očích Parsonky vidím odpověď, chápu, musel jsi na mě počkat.

1 0
možnosti
Foto

R^;-D:-)Jasné, ale snad to dopadne jak u Vás.V

0 0
možnosti
Foto

Jiříku, no Ty mi dáváš !!! Příchody, odchody, i to NIKDY, znám velice důvěrně a vždycky zvítězí nový "dáreček". Bez psího parťáka, to prostě nejde:-)R^V

4 0
možnosti
Foto

Jitko ahoj, je to "psí", ale krásná válka. Tip už mám a zdá se mi, že i Ty máš jasno.R^.V

1 0
možnosti
PBR

Bolavé, smutné, nadějné, úsměvné - člověčí. Velká karma a pocit, že Vám moc dobře rozumím R^

4 0
možnosti
Foto

Pavle, děkuji za porozumění a R^.V

1 0
možnosti
  • Počet článků 147
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1757x
Obyčejný chlap, rentiér, pracovně se státem vyrovnaný. Listopad 1989 bude trvale patřit mezi nejšťastnější měsíce mého "brožovaného" života. Jsem optimista a spokojen, že svobodu mohu prožívat. A na plný "pecky".