Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Glosa autora: Obdržel jsem od jedné čtenářky krásný mail k obsahu článečku:-), podepsaný: Ta,co ještě nemá jízdné za kačku.;-DR^. No řekněte... V

1 0
možnosti

...se teda přijedu tam k vám svézt, když jináč nedáš ;-)

Jirko, dej o sobě vědět! :-)V

1 0
možnosti
Foto

Miri, jsem pořád v Edenu, dělám velkou rekonstrukci - k lepšímu. Proto jsem zanedbával blog. Svezu tě, neboj;-€.V

0 0
možnosti

..karma...za vlastní text...i za připomenutí geniální povídky Š+ G...R^

1 0
možnosti
Foto

Ladislave, díky. Je milá pochvala od mistra textu. :-)V

0 0
možnosti

Krásný text. A vnímám jej i jako hold nelehké profesi řidiče autobusu. Děkuji, pěkně jsem si početl.

1 0
možnosti
Foto

I já děkuji, text byl nezávazný a řidiče autobusů mám rád. Mám mezi nimi několik kamarádů a jejich práce si vážím. :-)V

0 0
možnosti
Foto

Pěkné, Jiří R^...hezký den i Tobě;-)

1 0
možnosti
Foto

Pro mě to byl opravdu zážitek Jitko, autobusová doprava ve městě byla pro mě, i když jsem měl "zlevněnku" důchodců, drahý špás. Takhle si užívám přestup kde chci, kolikrát chci atd. Zajedu si klíďo pro čerstvé pečivo, prostě Amerika;-D. Díky a ahoj.V

1 0
možnosti
  • Počet článků 147
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1757x
Obyčejný chlap, rentiér, pracovně se státem vyrovnaný. Listopad 1989 bude trvale patřit mezi nejšťastnější měsíce mého "brožovaného" života. Jsem optimista a spokojen, že svobodu mohu prožívat. A na plný "pecky".