Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jirko, něco o tom taky vím...

R^

1 0
možnosti
Foto

Zažila jsem před lety něco podobného. Tenkrát mi to připomnělo scénu ze Sňatků z rozumu, když po smrti Martina Nedobyla jeho žena s překvapením zjišťuje, jaký měli majetek a nechápe, proč jí neustále udržoval v tom, že nic nemají a neustále jí utahoval kohouty.. ten moment procitnutí..

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Dagmar, jenom jsem chtěl vyjádřit pocit, který můj kamarád Tomáš nemohl pochopit. Už je mu to jasné a Ester mu pomohla .R^V

1 0
možnosti
Foto

Láska nemůže umřít na pravdu. Leda by byla založena na lžích.

0 0
možnosti
Foto

Václave, pokud se přiznáte k nevěře - řeknete pravdu, tak umře, to mi věřte.:-) Díky za názor.V

0 0
možnosti
Foto

Jiří, jsem moc ráda, že jsi to napsal :-)R^V

0 0
možnosti
Foto

Dlouho jsem váhal Jitko, ale jako školní úvaha dobrý, že?:-)V

0 0
možnosti
  • Počet článků 147
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1757x
Obyčejný chlap, rentiér, pracovně se státem vyrovnaný. Listopad 1989 bude trvale patřit mezi nejšťastnější měsíce mého "brožovaného" života. Jsem optimista a spokojen, že svobodu mohu prožívat. A na plný "pecky".