Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Na uvedeném příkladu je krásně vidět jak málo si vážíte svého času! A zároveň v honbě za levnějším nakupujete bezhlavě u konkurence svého oblíbeného obchodu...

0 0
možnosti
Foto

Paní Bělo, čas už mě opravdu netlačí, ale ty držáky jsem potřeboval a vůbec mě cena nevzrušovala. Naopak, byl jsem pouze mile překvapen. Bezhlavé to také nebylo, jsem výborný kutil (viz mé články o "hodinovém") a trochu jsem podcenil výšku truhlíků. Baumax mám nejblíže bydliště a jak jsem psal v úvodu, nakupoval jsem tam ze setrvačnosti. Už nebudu, toť je z článku jasné a jak píši níže v diskuzi, vždy se předem zeptám, zda je možno vyměnit či vrátit. Pokud ne, sbohem a jdu k jinému. Děkuji za reakci.R^V

0 0
možnosti

...příště mi kup růže ;-) Ani nevíš jakou mi tím uděláš radost! :-)V

1 0
možnosti
Foto

...držáky na truhlíky jsou ti málo?;-O;-D

1 0
možnosti

Obdobně se nakupuje u polského žida.

1 0
možnosti
Foto

To samé se mi stalo ve Scontu. Tam šlo o skříň..jo, koupila jsem ji neuváženě dřív, než jsme měli hotový byt, protože byla pěkná a v akci a až potom zjistili, že se nám do ložnice nevejde. Nebyla ještě ani rozbalená, tak jsme ji vezli vrátit, i se všemi doklady k ní..a..museli jsme si vybrat jiné zboží v té hodnotě, nebo vyšší. Peníze nevrátili.

0 0
možnosti
Foto

Šári ahoj. Jediná zbraň proti těmto praktikám je zeptat se mile předem a pokud zazní peníze nevracíme, říci sbohem. Buď se chytí za rypák, nebo přijde o zákazníka. ;-D V

1 0
možnosti

M35a68r16t19i57n 16R74a27m

4. 5. 2016 13:28

Děkuju za varování!

2 0
možnosti

Pokud sám píšete, že, cituji:

"Pan polský Baumax má ve vstupním info boxu ceduli, hlásající, že zboží je možno vrátit do 7 dnů po zakoupení, a že za zakoupené zboží vám nebudou vráceny peníze, ale musíte si vybrat jiné zboží v minimální hodnotě reklamovaného."

tak nevím, na co si stěžujete. Byl jste na tuto okolnost férově upozorněn a přesto jste se rozhodl zboží zakoupit - tedy uzavřít smlouvu. :-P

5 0
možnosti
Foto

Vážený Milane, ta cedule se tam objevila nedávno (v předchozích návštěvách jsem ji nikde neviděl) a info box je mimo dosah vstupujících zákazníků. Jak jsem mluvil se zaměstnanci, stávající majitel "přitvrzuje" a tak se objevují stále nové "vychytávky"- hlavně na zákazníky. Kapito?V

0 2
možnosti
Foto

Paní v mini sukni postupovala přesně podle Občanského zákoníku. To vás čeká v každém obchodě bez rozdílu, kdo jej provozuje. Nastudovat nový Občanský zákoník.

2 0
možnosti
Foto

Jiří, pro slušné jednání obchodníka nepotřebuji studovat občanský zákoník. Stačí uvažovat logicky. "Normální" řetězec má tuto logiku v obchodní strategii. Neznám problém v Lidlu, v minulém Baumaxu, Tesku a v mnoha dalších. Díky za ohlas a přeji hezký den.V

1 0
možnosti

Líbí se mi, když obchodník dá zákazníkovi vybrat. Chcete vrátit peníze, anebo si vyberete jiné zboží? Na druhou stranu, uznejte, že jste si mohl truhlíky změřit, než jste se vydal na nákup. Lidé jsou různí. Byli i tací, kteří přišli vrátit bramboru nebo cibuli, jedinou shnilou z celého pytle. Myslela jsem si svoje, ale k omluvě a k vrácení peněz či k výměně zboží došlo, konflikty nemám ráda. Suchá mandarinka, hořká okurka, meloun bílý namísto červený, to vše mohl zákazník u nás reklamovat. Já osobně bych se s jednou mandarinkou či okurkou do obchodu nevracela, ale rozmanitost lidských povah je třeba respektovat. I u obchodníků. Někteří byli upřímnější než já. Ti své myšlenky vyslovili nahlas, něco o zbytečně prošoupaných podrážkách. Jeden v našem městě býval dost svérázný, podivné zákazníky vyhazoval ze dveří. Zajímavé, vedl si dobře. Přístup k zákazníkovi, různé bonusy, kartičky a soutěže, to vše se přeceňuje. Byl jste v předklonu, skoro jste se rozkrájel? Zbytečně. Na to zákazník kálí. Jde tam, kde jsou nejlepší ceny, nejlepší zboží a nejlepší místo.

2 0
možnosti
Foto

Uznávám paní Jarmilo, ale jak jsem psal výše, mám dobrý odhad. A s vědomím, že můžu zboží vrátit se přeci jen nakupuje svobodněji, souhlasíte? Díky za ohlasR^.V

0 1
možnosti

R^Dík! Doporučuji Horbach, bezproblémové vracení peněz, slušné jednání!

3 0
možnosti

Jiří, díky za tu svěřenou neblahou zkušenost. Tito rádoby obchodníky je třeba obcházet veeelkým obloukemR^

1 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS