Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ani jsem netušil, že ta služba stále existuje :))

1 0
možnosti
Foto

Kájo ahoj, jak jsem psal, měl jsem pevnou linku za seniorský tarif 190 Kč/měsíčně (už neexistuje, zelený mužík zrušil) a tři kamarádky, které si v dřevních počátcích pořídili také U:fona - naše hovory byly zadara. Do Německa jsem měl hovor za "slušný" peníz -1,71 Kč za minutu. Proto jsem váhal, ale už je zrušeno a čekám na pokutu. Díky.R^V

1 0
možnosti
  • Počet článků 147
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1757x
Obyčejný chlap, rentiér, pracovně se státem vyrovnaný. Listopad 1989 bude trvale patřit mezi nejšťastnější měsíce mého "brožovaného" života. Jsem optimista a spokojen, že svobodu mohu prožívat. A na plný "pecky".