Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jirko, nejsi ty náhodou ňákej ukecanej?!?! :-P;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Tak krok c. 1 v obchode nového typu už máte za sebou. Příšte se pripravte na trénink s paletakem a vyrovnavani zboží do regálu. To si teprve pokecate!

0 0
možnosti

Jiří, musím říct, že přímo "válíte", a je skoro jisté, že Vám žádná neodolá. Ani ta virtuální!:-))))))))

Skvěle jste to napsal!

2 0
možnosti
Foto

Maruško, já už jsem jenom teoretik ;-D, ale rád se tomu směji. Děkuji za poklonu.R^V

1 0
možnosti

Není nad vstřícný a srdečný rozhovor... R^

1 0
možnosti
Foto

Žejóó...;-D. Díky Zdenko R^.V

0 0
možnosti
Foto

Pěkně jste si pokecali ;-)

1 0
možnosti
Foto

Heleno díky, já to málemí už začínám umět, heč!;-DV

0 0
možnosti

Dal jsem jí šanci dvakrát ... pokaždé bylo něco špatně a bez asistence jsem se stejně neobešel ... a navíc jsem se oprávněně za sebe styděl. Už nikdy ... a navíc v komunikaci s živou kasou jsem prostě neodolatelný ... samozřejmě jen z mého pohledu .-))

Hezký den, Jiří .-)

2 0
možnosti
Foto

Michale, o té neodolatelnosti nepochybuji, ale já jsem už pokročil a "občas" se mi zadaří bez asistence ;-D. Díky a ahoj.R^V

0 0
možnosti
  • Počet článků 147
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1757x
Obyčejný chlap, rentiér, pracovně se státem vyrovnaný. Listopad 1989 bude trvale patřit mezi nejšťastnější měsíce mého "brožovaného" života. Jsem optimista a spokojen, že svobodu mohu prožívat. A na plný "pecky".