Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Takto jsem si koupil v našem městě auto podobné franc. značky. Následně jsem z autor. prodejny dostal nabídku na pneu o více než 3 tis. dražší ve srovnání s internetovým nákupem, ale zdarma přezutí a uskladnění, tak jsem ji využil. Za měsíc mi volali, že prodejna i servis se ruší, tak jsem si musel vzít drahé gumy domů a na servis jezdím 30km.... :-)

0 0
možnosti
Foto

Tipuji Renault či Peugeot, nenapsal jste město. Já se ale "biji" článkem za celý Karlovarský kraj a vůbec by mi nevadilo jezdit do jiných okresů ( Sokolovský či Chebský)R^V

0 0
možnosti

Takové starosti my, co navštěvujeme neautorizovaný servis v nejbližší obci, chvála bohu nemáme a vozejky přitom docela slušně jezdí :-)

1 0
možnosti
Foto

:-) Paní Olgo, měl jsem také různé vozejky, ale zde jsem se trochu "rozšoupnul" a vůz pořídil jako "doživotní":-). Jak píši v článku, je to fakt nabitý nejnovější technologií, jenom tankujete a skoro o nic se nemusíte starat. Holt, jednou za dva roky "musíte" do servisu - i kvůli záruce. Takže to je asi jediná starost a ujišťuji Vás, že běžný servis kutilů na toto nestačí. Díky za nahlédnutí.R^V

0 0
možnosti
Foto

Glosa autora: Vážení čtenáři, diskutující, majitelé Citroënů (a možní budoucí). Jak jsem slíbil v článku, zaslal jsem na oddělení péče o zákazníka CITROËN s.r.o dopis, kde poukazuji na tento článek (abych se zbytečně neopakoval) a žádám seriózní vysvětlení. Slibuji, že reakci zveřejním a pokud nebude pro Karlovarský kraj pozitivní, budu s vámi hledat další řešení. Děkuji za velkou čtenost a držte mi R^ V

1 0
možnosti

Vážený pane Mitáčku,

dovolte, abych jako ředitel značky CITROËN pro ČR reagoval na Váš příspěvek ohledně "nezájmu" značky o Karlovarský kraj. Máte bohužel pravdu v tom, že se majitelé vozů citroën v KV ocitli v nezáviděníhodné situaci poté, co se společnost PEMA neočekávaně a v naprostém rozporu s dealerskou smlouvou rozhodla ukončit svojí činnost jako náš zástupce a de facto nás postavili před hotovou věc. Nemohu vše podrobně komentovat, neboť tato záležitost bude mít právní dohru, ale ujišťuji Vás, že podnikáme všechny kroky proto, aby se značka CITROËN do vašeho kraje vrátila co nejdříve.

S pozdravem,

František Neuman

CITROËN ČESKÁ REPUBLIKA

1 0
možnosti

Buďte rád, že nemáte Subaru, servisů co to UMÍ je možná tak 10, já z jihu Čech už jezdím jen do Dobřan, v Praze mají výhodu s AWD a Boxer Auto. jeden autorizovaný servis není schopný najít ani vadnou cívku...

0 0
možnosti

Není nějaký servis hned za germánskou hranicí?

1 1
možnosti
Foto

Nevím, nedíval jsem se a vlastně proč? Německy neumím, cenově bych asi úpěl a vzdálenost z Varů? Větší, jak v článku zmiňovaná Vysoká Pec. :-)V

0 1
možnosti

Na tohle je jediná odpověď. Zbavit se citrona a pořídit si něco, co má servis v dosahu.

I když je Citroen záležitost vašeho srdce, Vás má Citroen evidentně na háku. A kdo má mě na háku, s tím nemluvím a už vůbec mu nedám svoje peníze. :-/

3 1
možnosti
Foto

Zbyňku, pošlu jim, jak jsem avizoval v článku korektní, ale dost "ostrý" dopis, kde budu žádat vysvětlení;-O - např, jak píše níže pan Urban (600 obyvatel a prodejna se servisem). Škoda, že nenapsal kde. Snad se ozve, Dokonce mám seznam prodejních a servisních míst a ani jedno není v Karlovarském kraji !! Je tohle normální?8-o DíkyV

0 1
možnosti

Zajímavý, že u nás ve vsi 600 obyvatel se Ciroš tluče s Mazdou a Škodovkou. Hyundai to zabalil, už ho to nebavilo. Krom toho jsou do kilometru dvě (tři) pumpy :D

Nicmèně, nebyl bych si jistý, jestli jste se zveřejněním tý odpovědi nedopustil porušení listovního tajemství

0 0
možnosti
Foto

Fakt zajímavý a potvrzujete má slova v článku . Karlovarský kraj proti vaší obci (nenapsal jste jméno) je obrovský a Citroën si to klidně zabalí;-( Díky Ondřeji, nic jste neporušil, mě za ten článek, pokud četl někdo kompetentní, také nepochválí. R^V

0 1
možnosti

Zajímavý, že u nás ve vsi 600 obyvatel se Ciroš tluče s Mazdou a Škodovkou. Hyundai to zabalil, už ho to nebavilo. Krom toho jsou do kilometru dvě (tři) pumpy :D

Nicmèně, nebyl bych si jistý, jestli jste se zveřejněním tý odpovědi nedopustil porušení listovního tajemství...

0 0
možnosti
Foto

Vyjádřete se, prosím, přesněji8-o. Pochopil jsem Váš abstraktní vzkaz jako karma mínus?;-D To jste nemusel, stačilo nečíst.V

0 0
možnosti

Proto si lidi ve směs pořizují auta, které mají servis "za humny", ideálně ve stejném městě. Když se topím v penězích, klidně si vemu "Ameriku", ikdyž mám do nejbližšího servisu 150km. Takže to chce trochu přemýšlet, než skočím do neznámých vod.

1 1
možnosti
Foto

Vladimíre, já jsem si auto pořídil s prodejny v K. Varech (za humny) a voda byla známa. Že někdo prodejnu a servis zruší jsem před pěti lety netušil. Kdybych se opět rozhodoval a přečetl si můj článek, Citroëna bych si určitě nekoupil.;-DV

5 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS