Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Glosa autora: Tak to jsem včera zažil názorný model k článku. Firma Mattoni pořádala v Kyselce Rodinný den. Bezva akce, skvělý program, vysoká účast. Součástí programu je i jízda historickou parní(!!) lokomotivou po trase vlečky ze závodu v Kyselce do Vojkovic. Jízda nádhernou krajinou, lemovanou po jedné straně chatovými stavbami, domy a divokou přírodou a na straně druhé řekou Ohře, plnou vodáků a jejími meandry, které normálně neuvidíte. No a proč to píši? V kupé vagonu seděla parta -náctiletých, všichni placky v ruce a celou cestu, podotýkám, že trvá zhruba 30 minut, si listovali nebo něco ukazovali na svých "dotykáčích" Neodkladné a důležité, že?8-o!!

1 0
možnosti

třeba si četli příspěvky na Sykomoře ;-)

1 0
možnosti
Foto

Odolávala jsem do doby, kdy se ten muzejní kousek odporoučel. Při výběru dotykáč vs. mobil pro babičku to nebylo tak těžké.;-D

1 0
možnosti

Milý Jiří, nakonec si člověk zvykne na všechno.... babi říkala i na šibenici, my si můžeme říci .. i na mobil. R^

1 0
možnosti

Jiří, moc pěkný blogR^. Přiznávám, že "to" mám, ale nebýt našeho nejmladšího (2 roky), nejspíše bych odolávala dodnes. Přiměla mě má ženská touha zaznamenávat každý první krůček nejmladšího a každou společnou chvilku se staršími, již dospělými dětmi, které již pozvolna vylétávají z hnízda.:-)

1 0
možnosti
Foto

Dášo, děkuji - omluvena;-D.V

0 0
možnosti
Foto

člověk si zvykne na všechno, jen ta rychlost změn je natolik vražedná, že je fuška to stíhat

0 0
možnosti
Foto

Raději nestíhat, než z těch informací zblbnout :-). Děkuji.V

0 0
možnosti
Foto

Jiří, zatím odolávám, ale kdoví.....;-D

1 0
možnosti

Moje ženuška(42) předlouho odmítala smartfón, že nemá ráda věci, které jí dávají najevo, že jsou chytřejší než ona ;-D.

Ovšem poté, co její véčko začalo během každého hovoru restartovat, usoudila, že asi nebude mít jinou možnost než nakonec sáhnout po dotykáči.

Chtěla zase hloupý mobil, ale sehnat takový, který chrání klávesnici(vysouvací či opět véčko), ale fakt těžko.

Tak jsem jí přenechal svůj iPhone 6 Plus.

Ale rozčiluje jí, že taková triviální záležitost jako dát si vlastní zvonění, které ty hloupé mobily uměli, do iPhone nejde.

0 0
možnosti
Foto

Jako všechno - dobrý sluha, ale zlý pán. Pamatuji na svoje známé, jak před patnácti lety říkali, mobil nechci, no dnes ho samozřejmě mají a jak jsou rádi, že mají spojení na svoji rodinu a známé. Jiný můj známý se zase naštval a udělal dobrou věc, vyhodil počítač, aby se zbavil své závislosti na internetu; teď jde o to, aby vydržel a zůstal u svého hloupého telefonu, jinak v tom pojede znovu.

0 0
možnosti
Foto

Já mobil nezavrhuji, naopak. Jenom nechápu to množství nesmyslných funkcí. Jak píše níže pán - třeba čtečka knih. Proč? Kazit si oči na nějakém mrňavém display? Nebo číst nějaké kódy na zboží? Další nesmysl a chtěl bych vidět, jak žil bez těch kódů, atd. Pokud potřebuji něco zařídit, objednat se k lékaři atd. - bezva. Děkuji paní Jarmilo.R^V

0 0
možnosti

P31a30v78e21l 46V37é40b25r

5. 9. 2016 7:27

No, to máte tak. Mně je 66 let, tedy jsme zcela určitě srovnatelného věku. Před cca rokem mně odešel "klasický" telefon, tak jsem si koupil onen dotykáč, hnedle velikosti 5,5".

Od té doby nemusím nosit knížky - mám jich v telefonu několik GB. Silniční navigace se mi převelice hodila, když bylo celé Brno uzavřeno velmi promyšleným systémem uzavírek a bylo nutno najít nějakou -jakoukoliv - objížďku, protože oficiální objížďky měly jednak také objížďky a druhak byly beznadějně ucpané. Normální mapy (mapy.cz) našly své uplatnění, když jsem zabloudil v rozlehlém areálu jedné továrny a potřeboval jsem se dostat z bodu A do bodu B. A tak dále, a tak dále.

Závěrem: Když si kupuji nějakou potravinu, tak přečtením čárového kódu (pomocí telefonu) zkontroluji, jestli tato potravina nepochází od Babiše. Už to samo sobě stačí, aby matlací telefon měl místo v mém srdéčku.

1 0
možnosti
Foto

Asi si vybíráte špatné kamarády, já placku mám a když jdeme do hospody, tak jdeme na pivo a ne čumět do mobilů. Je to jen o lidech.

0 0
možnosti
Foto

Richarde, to je odkoukané a nevím, zda si placku berete do hospody. Pokud ano, napadá mě proč? Já své "kecátko" nechávám doma a jdu skutečně na pivo či zábavu. Děkuji za názor.:-)V

0 0
možnosti
  • Počet článků 147
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1757x
Obyčejný chlap, rentiér, pracovně se státem vyrovnaný. Listopad 1989 bude trvale patřit mezi nejšťastnější měsíce mého "brožovaného" života. Jsem optimista a spokojen, že svobodu mohu prožívat. A na plný "pecky".