Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Glosa autora: Vážení čtenáři, potencionální majitelé vozů Citroën. Vím, že nás je ve Varech, Sokolovském a Chebském okrese hodně. Máte tyto vozy rádi (jako já) a tento podraz firmy vás trápí - stejně jako mě. Budu bojovat za obnovení servisu v našem kraji - a je jedno kde. Děkuji za podporu.R^. AutorV

0 0
možnosti

P22e26t91r 49U37h53e95r

9. 9. 2016 10:59

Pane Mitáčku, nemůžete to brát jako podraz firmy Citroën. Když už bych chtěl být hnusný, tak bych řekl, že podraz udělala firma PEMA, která Citroën dlouho prodávala a servisovala a na své zákazníky se vykašlala. Ta dala výpověď a skončila. Importér zajišťuje pouze dovoz aut, náhradních dílů, logistiku servisní podporu a školení pro dealery. Prodej a servis je zajišťován prostřednictvím smluvních partnerů.

0 0
možnosti

P15e34t68r 56U12h64e95r

8. 9. 2016 23:10

Pane Mitáčku, Citroën se nemohl vrátit do bývalých prostor v K.V., protože mu nikdy nepatřily. Patřily firmě, která prodej a servis zajišťovala. Už si nepamatuji název, ale byla to, tuším, karlovarská firma. Importér vozů většinou nevlastní žádné prodejní a servisní prostory, na to si vybírá schopné partnery, kteří musí splňovat řadu podmínek. Čili pokud PEMA smlouvu o prodeji vypověděla, importér musí najít nebo se mu musí sama přihlásit firma, která dané podmínky splní. To znamená, že musí mít odpovídající prodejní prostory se servisním zázemím, musí splňovat celkem přísná ekonomická kritéria (musí zafinancovat dostatečný počet skladových vozů, servisní a diagnostické vybavení, musí být vybaven personálně atd.). Opravdu to není žádná sranda. Postavení a vybavení nového showroomu přijde cca na 30 - 60 mil. korun. Na jednu stranu chápu Vaše rozhořčení, na druhou stranu sehnat nového dealera není nic jednoduchého.

1 0
možnosti
Foto

Petře, moc děkuji za vysvětlení, ale pochopte, že se "nebiji" za sebe. Já bych nové podmínky určitě zvládl, zvláště když jsem dnes měl velmi příjemný rozhovor se servisem v Novém Boru, uvedeném v článku. Biji za všechny majitele (a jejich v Karlovarském kraji... viz pan ředitel)), kteří byli najednou postaveni před řešení trapnosti firmy. Přeji hezký den, Petře a R^.V

0 0
možnosti
Foto

Citroena jsem si koupil. Krasneho. C4 Picasso. Ale nahradni dily jsou neuveritelne drahe. napr. celni sklo 25000 plus prace, sterace 1600,......A cena prace ve znackovem servisu v CB snad vyssi nez u mercedesu...... Auto je fajn, ale ty dodatecne naklady obrovske. I v neznackovem servisu.

1 0
možnosti
Foto

Je mi jasné, Milane, že díly budou drahé. Také jsem kolikrát kroutil oči navrch - poslední závada: neotvíral se mi kufr. Blbý mikrospínač, oprava 1800 kč. Ale kupoval jsem, jak píšete, krasavce. A fakt bych neměnil. Děkuji za příspěvek.V

0 0
možnosti

Já to pojmu všeobecně, nekupujte si žádné, francouzské auto, já mám seata, ještě z dob, kdy byla auta dělána kvalitně. Francouz, Renault, nám jako firemní vůz vzplál na křižovatce, mému seatu se to nikdy nepodařilo. Dnes je jiná doba, vše musí být ekologické, tím pádem ojebáno na maximum, aby se firmy nabalily a zákazník zaplakal.

1 0
možnosti
Foto

Jeden automechanik, když jsem sháněl auto a obrátil jsem se na něj, jako osobu zkušenou, pracující mnoho let v autoservisu, tak mně řekl : " Nekupuj tři F " To Ford, Francie, Fiat.

1 0
možnosti
  • Počet článků 147
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1757x
Obyčejný chlap, rentiér, pracovně se státem vyrovnaný. Listopad 1989 bude trvale patřit mezi nejšťastnější měsíce mého "brožovaného" života. Jsem optimista a spokojen, že svobodu mohu prožívat. A na plný "pecky".