Děkujeme za pochopení.
J96i76ř66í 23M80i47t27á97č85e65k
Glosa autora: Dnes jsem si přivezl ze servisu Peugeot opraveného krasavce. Viníkem byl skutečně (bohudík) vadný první střik a po jeho výměně, všechny varovné signalizace zmizely. Časová osa: Porucha nastala 10. září, opravena 23. září metodou pokus omyl. Díky bezvadnému přístupu a snaze pracovníků výše zmiňovaného servisu. Při předávání jsem byl upozorněn, že zbývající vstřiky, dle zvuku motoru nejsou 100%. Budu řešit dodatečně v autorizovaném servisu ve Vysoké peci. Cena není podstatná, byla očekávána. Končím zvoláním: "Konečně máme ve Varech servis na Citroëny" Jmenuje se PEUGEOT, Auto Drásta s.r.o Děkuji.
M34i26r70o49s65l18a40v 83V17e10t12e68l82s24k21ý
Jiří upřímnou soustrat.
Míra Vetelský
Z64b67y24n37ě58k 80H56l90á55s86n22ý
Upřimnou soustrast. Když jste mluvil s tím technikem od Jeep, nezeptal jste se ho proč zrušil Servis Citróna?
J43i88ř10í 49M91i87t29á10č51e37k
Zbyňku, děkuji za soustrast, myslím, že jsem to napsal někde v diskuzi pod předchozími články - mluvil. Technik Jeep je přeškolený technik Citrónu, velmi příjemný a empatický, známe se vlastně od počátku zakoupení a moc se mu do toho nechtělo (asi se bojí o práci). Kuriózní odpověď jednoho z diskutujících: "Za zrušení servisu můžou obyvatelé Karlovarského kraje" (!!) - kupovali málo Citrónů. Díky za podporu a přeji hezký den.
- Počet článků 147
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1757x