Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Milý, opravdu milý Jiří,

souhlasím. Sakra, ale KOHO? Jsem z politiky otrávená a ta tam je doba, kdy jsem byla hrdá volička a důvěřovala těm, co je volím. Ar.ze SykomoryV

1 0
možnosti
Foto

Děkuji milá Dano za podporu, musíme věřit, že nevstoupíme do stejné žum... dvakrát.R^V

0 0
možnosti

Kdyby jen Kiska... Nikdy by mě nenapadlo, že budu závidět prezidenta i Rumunům.

3 0
možnosti
Foto

Souhlasím s panem Benešem a chci se zeptat, jakou že statečnost v roce 1989 autor myslí?

Ano, pár set lidí se nechalo zmlátit na Václaváku a pár set studentů na Národní.

Ale jinak byla ta naše "revoluce", v čela s Havlem , který se raději uchýlil na daču, aby náhodou nedoznal nějaké újmy, jako "Deníček partyzána":

Po: Vyhnali jsme Němce z lesa

Út: Němci nás vyhnali z lesa, atd, atd,

So: Přišel hajný a vyhnal nás všechny.

Tak přesně tak to tehdy vypadalo.

1 1
možnosti
Foto

Omlouvám se, ale Vás pane Hermánku nekomentuji. Nechtěl bych být trapný. ;-(V

2 1
možnosti

Ano, souhlasím, že Václav Havel byl jenom jeden.

A dodávám k tomu pouze toto: Zaplať Pánbůh, že více jich nebylo!!!! I ten jeden udělal škody více než dost! A kolik by jí nadělal ještě v současné migrantské krizi, to ani nechci domýšlet!

2 2
možnosti
Foto

Bez lidí, jako byl pan Havel, by jste zde nemohli svobodně komentovat některé glosy. Já jsem mu hluboce vděčen, že jsem se dožil pádu systému. A to nic nemění ani Vaše nenávistné příspěvky, pane Beneš.Je mi Vás lítoRv.V

4 1
možnosti
  • Počet článků 147
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1757x
Obyčejný chlap, rentiér, pracovně se státem vyrovnaný. Listopad 1989 bude trvale patřit mezi nejšťastnější měsíce mého "brožovaného" života. Jsem optimista a spokojen, že svobodu mohu prožívat. A na plný "pecky".