Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

Na ježdění "kolem komína" máme pežotka, dnes a denně je ve službě a ještě nikdy nás nenechal na holičkách, minimální údržba, minimální spotřeba, už jsme ho chtěli vyřadit z aktivní služby, ale náš dvorní údržbář nás přesvědčil, že by to byla škoda, prý když projde technickou ... to už nám říkal před minulou technickou ;-D ... pežotek prošel, jak jinak. Jinak depka se zkušeností ze značkového servisu pro Jeepy, nepomohli, neporadili, spíš jsme měli pocit, že se nás snaží natáhnout ..

1 0
možnosti
Foto

Zdenko ahoj a díky za R^. Přiznám se, že když jsem přemýšlel o novém voze, byl Peugeot alias váš pežotek vážným adeptem. Mnoho dílů mají společných a to mě nyní "zachraňuje" při mých závadách motoru.V

1 0
možnosti
Foto

Glosa autora: Děkuji všem čtenářům za podporu R^zklamaných a podvedených majitelů všech vozů značky Citroën v Karlovarském kraji. Pokud si někdo z "chytrých" uvědomí, nebyl můj blogový apel marný.V

0 0
možnosti
JR

J57a90r14a 52R86a89n70k

22. 4. 2017 2:12

Miluji citrony;-)

Moje prvni auto ve Svycarsku bylo Citroën deux cheaux....a tvrdili, ze se neda prevratit:-)

Pred 7 lety jsem koupila z druhe ruky VW beetle 2000 a melo to pouze 60.000km, tady se nepretaci a prohledne to inspektor, pak jsem za pul roku nasla v knize citronu, ze je to lemon.

1 0
možnosti
  • Počet článků 147
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1757x
Obyčejný chlap, rentiér, pracovně se státem vyrovnaný. Listopad 1989 bude trvale patřit mezi nejšťastnější měsíce mého "brožovaného" života. Jsem optimista a spokojen, že svobodu mohu prožívat. A na plný "pecky".