Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jůů, svezeš mě až přijedu?? ;-D;-)

R^

1 0
možnosti
Foto

Rád, ale jedině do kopce a musíš být v plavkách. :-)V

0 0
možnosti

V76á29c44l38a54v 10J62u48d49a

14. 6. 2017 17:34

Mám motůčko z Jablonného nad Orlicí, Mohl byste poskytnout odkaz na web, abych mohl porovnat parametry?

0 0
možnosti

To co je na fotografii není motůčko, ale nějaký čínský(slovenský, polský) paskvil.

0 0
možnosti
Foto

Musím Vás Josefe zklamat, je to přesně moje "motůčko" a opravdu se vyrábí na Slovensku. Pokud si myslíte, že naši sousedi vyrábí paskvily, je mě líto. Já tento názor nesdílím.:-)V

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS