Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^časy se mění a nové technologie přináší nové výzvy:-)

0 0
možnosti

teda, to jsou problémy, Jirko!! Nebylo by lepší jen tak lenošit na pohovce a koukat do krbu při sklence vína??? A třeba semnou????? ;-D;-)

R^

3 0
možnosti
Foto

Hele, pokušitelko... Bylo;-D;-DV

1 0
možnosti

R^:-) černé díry nalézají se v chytrých zařízeních a kradou všechno - včetně nervů uživatele :-)

2 0
možnosti
Foto

Jani, já už to mám nějak životně daný a proto příspěvek na modlení nedostanou.:-)Vzpomněl jsem si na případ, kdy jsem asi po deseti letech potřeboval koupit něco v jediné prodejně u nás, jenž se zove "Galanterie", Co myslíte, že bylo napsáno na dveřích?? "Dnes je mimořádně zavřeno...". To jen tak. Díky a R^V

2 0
možnosti

Bylo to napínavé 

1 0
možnosti
Foto

I pro mě, milá Naďo.R^V

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS