Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

Milý Jiří, ona televize je nejvíce zbytečná, či snad nejméně potřebná ... ovšem občas se mé dvě známé baví na téma oněch příběhů ze života, ba dokonce si jedna myslela, že aktéři jsou skuteční ... a reklamy? v tom plný souhlas ... pšoukáte? vemte si prášek, nepšoukáte?

1 0
možnosti
Foto

Zdravím milou Zdenku a díky za podporu tématu. Když občas zajdu pro "své" léky, tak jsem svědkem, jak mnoho lidí je reklamou na léky doslova "zblbnuto" a vydává neskutečné peníze za jejich nákup. Nečekal bych to u seniorů, ale je jich také mnoho a když si představím jejich penzičku... V

1 0
možnosti
Foto

Vážená Libuško a Ladislave. Sledování poslanecké sněmovny je, promiňte, trochu úchylka. Můj důvod? Je to placená práce jako každá a já ji nemohu ovlivnit. Pouze volbou jednou za čtyři roky. Ovlivňuji a poctivě volím. Co letos?? Vůbec jsem v šoku z Okamury. Ukecaný bloger, který zblbnul mnoho lidí svou kolovrátkovou rétorikou o referendu. Přiznám se, že politice nerozumím, ale věřte, že tento politický "zmetek" se nakonec do vlády dostane. Bůh nám žehnej R^. Děkuji za diskuzi.V

0 0
možnosti
Foto

R^tak placenou možnost vypnout reklamu jsem přehlédla ale to je snad vrchol8-o

jinak zdraví ohrožující jsou i záběry z poslanecké sněmovny-to je jak adrenalinový sport;-D

2 0
možnosti
Foto

R^ Dovolil bych si polemizovat. Přenosy z poslanecké sněmovny vyhledávám. Je to totiž nádherná komedie on-line. A je úplně jedno (tedy úplně ne - musí to být trochu výživné téma, jako třeba bude pozítří) o čem se jedná. Královsky se při tom bavím. Opravdu. Jen mně štve, že zrovna při jednání PS ČR nejsou komerční přestávky jako v hokeji. Nemám čas si odskočit na cigáro před barák. ;-D

0 0
možnosti
PK

Na některé pořady se nekoukám vůbec a to platí obecně u všech kanálů, o některých si myslím,že to snad ani není možné a to jsou pořady pana Soukupa....on mu není schopen nikdo říci, že jako moderátor nic moc a poradit jak to vylepšit. Ale koneckonců je to privátní TV a tak at si tam tancují jak chtějí. Nedostatek nezávislosti mi vadí na ČT,kde jsem bohuýel ze zákona koncesionář a chtěl bych vyvážené info a oni nejsou...:-/

1 0
možnosti
Foto

Milý Petře, máte moje sympatieR^. A pokud jste zhlédl odkaz na článek o televizi pana Soukupa, tak to je fakt odpad. Děkuji a zdravím.V

0 0
možnosti
  • Počet článků 147
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1757x
Obyčejný chlap, rentiér, pracovně se státem vyrovnaný. Listopad 1989 bude trvale patřit mezi nejšťastnější měsíce mého "brožovaného" života. Jsem optimista a spokojen, že svobodu mohu prožívat. A na plný "pecky".