Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Glosa autora: Nečekal jsem nějaké "krkolomné" komentáře, jenom jsem rád, že moje "školní" úvaha zaujala admina blogu. Jsme takový zvláštní národ, máme se, jak jsme nikdy v mém životě, neměly. Přesto neustále máme skupiny lidí, kteří si neuvědomují, co se na nás "valí" z té tzv. ruské demokracie. Je to národ, který neumí žít normálně, musí neustále s někým válčit, polemizovat a hlavně vnucovat mu svoji "demokracii". Ruská demokracie je založená, stejně jako čínská, severokorejská, běloruská pomalu i maďarská na diktatuře "vůdce". Volby jsou divadlo a lidé se tam dostanou do situace, kterou jsme zažili po dobu naší "strany" - KSČ. Už nikdy, prosím!! Děkuji... autor

0 0
možnosti
Foto

Zdravím tě, adoptovaný dědo Jiří.;-DV

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Šári, děkuji za pozdrav, akorát nevím, čí jsem adoptovaný ;-D

0 0
možnosti

Milý Jiří, myslím, že podobné pocity má řada dalších lidí.

V

1 0
možnosti
Foto

Není co dodat milá Zdenko. R^V

0 0
možnosti
Foto

Milý Jiří, děkuji za pochvalu a pochopení smyslu mé, trošku překotné úvahy.V

0 0
možnosti

Tak to je takový výkřik, při jehož psaní se autorovi asi ulevilo, ale nic nového tam nevidím, jen že rád ztučňuje písmenka....Zatím jsem se pořád ale nedozvěděl, proč Ruské armádě trvalo tak dlouho zlikvidovat obránce Azovstalu - téměř 3 měsíce? Myslím z vojenského hlediska - stačilo snad obsadit všechny vstupy a namířit na ně děla a kulomety. Tak snad mi to ještě někdy nějaký expert vysvětlí...A co se týče zničeného Mariupolu - to by měli být Ukrajinci spokojeni, že jejich hrdinové ho tak usilovně bránili, až byl zcela vybombardován...Tak nevím, co je to za válku. Je to nějaký divný. Konspirátoři se těší, že v podzemí továrny se najdou nějaké strašidelné zbraně, ale myslím, že se tam najde kulový.

0 0
možnosti
Foto

Milý Jirko, článek není o ruské armádě, špatně jsi( kromě ztučńovacích písmenek) pochopil jeho "výkřik". Přesto díky. :D

0 0
možnosti
  • Počet článků 147
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1757x
Obyčejný chlap, rentiér, pracovně se státem vyrovnaný. Listopad 1989 bude trvale patřit mezi nejšťastnější měsíce mého "brožovaného" života. Jsem optimista a spokojen, že svobodu mohu prožívat. A na plný "pecky".