Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Glosa autora: Vážení čtenáři a diskutující, děkuji za "souznění" o které jsem v závěru žádal. Věřím, že moje "vyprávění" o obyčejné LP desce bylo pochopeno, mamka by mě to určitě schválila...

0 0
možnosti

"S pánem Bohem, idem od vás. Neublížil jsem, neublížil jsem žádnému z vás ..........."

Byla bych moc ráda, kdybyste si ten chorál Hradišťanu poslechl. Ten jsem si na onu cestu nachystala. Pak poplavu Moravou až k moři. Rozumím Vám a chápu Vás!

1 0
možnosti
Foto

Děkuji paní Věru, poslechnu.

1 0
možnosti

Páni! to je nádhera.

1 0
možnosti

Z85d55e36n46ě59k 63B77ý13m65a

15. 12. 2023 20:06

Vážený pane,

byl jsem dneska odpoledne zřejmě jeden z prvních čtenářů tohoto Vašeho příspěvku. Přes slzy v očích jsem však neviděl pořádně na klávesnici, proto se ozývám až teď...

Napsal jste to MOC HEZKY, maminka by z toho určitě měla velkou radost... Přeju Vám všechno dobré a zdravím.

1 0
možnosti
Foto

Vážený pane Zdeňku, moc děkuji za hezké "souznění".

0 0
možnosti
Foto

Ahoj,Jiří, zdravím z Liberce.

1 0
možnosti
Foto

Jiří, krásné vyznání mamince. Moc tě zdravím

1 0
možnosti
Foto

Jitko ahoj, děkuji a také zdravím

1 0
možnosti
  • Počet článků 147
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1757x
Obyčejný chlap, rentiér, pracovně se státem vyrovnaný. Listopad 1989 bude trvale patřit mezi nejšťastnější měsíce mého "brožovaného" života. Jsem optimista a spokojen, že svobodu mohu prožívat. A na plný "pecky".