Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Výborně odboráři, tak se mi to líbí

Jen ten národ pořádně "zmáčkněte" a "poduste". Zaslouží si to. Ten drzej ministr, nemůžu mu přijít na jméno, to víte  už trošku zapomínám, jóó..už to mám, Janata nebo tak nějak, vám prej chce sebrat nějaký, jak říkala sousedka Kolomazníková "šravenky" a  nějaký laciný jízdenky. Sousedka je trochu  popleta, tak jsem si to poslech v radiu. Cože ??? Stravenky a "režijky na vlak". Nevím sice co to je, nikdy jsem se s tím, když jsem makal, nesetkal ale to nevadí. To si vopravdu dovolil moc. To je  móóóc zlý. A prej eště nějaký "benefity". Kolomazníková taky neví co to je a to je co říct. Já jí říkám "brouk Pytlík" v sukni. Eště že si to nemůže přečíst, ta by mi dala. No to je drzost.

Jó a eště jsem slyšel, že prej naše vláda, víte já jí říkám "kravaťáků", voni jsou vždycky v obleku a prej mají nějakéj  jinej "nugát" nebo mandát?  Já sem zvyklej, že vláda byla, je a bude furt stejná. No to jsou mi novoty, musím to začít trochu študovat.

To sou "pašáci" ty odboráři, donutí vládu zasedat.  To nepamatuju a že si pamatuju vlád. A prej bude nějaká zrychlená lokomotiva, to jako rychlík? Cože? Jóó legislativa. No to je podobný - prej je to taky "rychlík".

To sem blázen, vždycky sem je viděl na 1.máje na tribuně vedle nějakýho papaláše, usmívali se na sebe a mávali těma mávátkama - připadali mi jako dobrý kámoši. Byl jsem taky  v tom eR.Áa.Hó, nebo eR.Oó.Há ale takový akce vůbec nepamatuji. Jóó kolekce byla, holky dostaly na MDŽ nějakej "pugét, pak jsme si "zmastily" kolektivně" hu., ču., pardon, ústa a bylo. A teď prej "tlačí" poslance aby něco vrátili zpátky. Zloději jsou ty poslanci. Musím se zeptat Kolomazníkový, jestli něco taky dostaneme. Mě by se ta "režijka" hodila-jezdím vlakem na houby a stojí mě to víc, než kdybych si těch pár lišek koupil v místní tržnici. A ty "šravenky"chci taky, Víte kolik stojí oběd v místní, prej ...pcha...lidové,  jídelně?

Tak prej to nejde, nemakám a nejsem v tom eR.Aá.Hó. Musím prej bejt "organizovanej" aby se za mě mohli ty naši kluci odborářský  řezat.  Až to řeknu Kolomazníkový, bude zklamaná a to vona umí dát najevo. Ale tu jejich statečnost oceňuju, kluci jedni moji. Když jsme chodily na ty průvody, svazácký schůze, musely číst jedny noviny a že to bylo dlouho, tak jsme o nich ani neslyšely. Já si pamatuju, že v naší fabrice měl tajemník partaje a náš předseda společnou dvou-kancelář. Tedy skoro, tajemník měl polstrovaný dveře.

Když jim teda poslanci nevrátí, co těm chudákům sebrali, jdou do "štrajku". Správně "hrdinové" moji, zastavte všechno co má kola. Kolomazníková říkala, že nějakej "kravaťák" z banky prej říkal, že když kola budou stát celej den, ztratíme miliardu. To sou kecy a doufám, že kluci nebudou"měkký". Do nich!!

Kdy že se ty kola mají zastavit? Ve čtvrtek 4. března............????????

A sakra....hmm..., to jsem vobjednanej na vyšetření k mojí doktorce, trošku se mi zpomaluje močení. Ajta krajta, je to brzo ráno a je to na druhým konci města, bratru 35 minut jízdy "městkáčem". Jedeme s Kolomazníkovou, vona zase využívá tu 30 na léky a tam v tý lékárně je vždycky fronta, já jim říkám "aspyriňáci". To bude rachot až jí to připomenu, "Brouk" taky není vševěd. Nojo, jak se dostanou lidi z baráku do práce, nejsou tu žádný "ajzboňáci"? Tak to teda nééé....Já přeci nepudu pěšky kvůli nějakým "befinetům" nebo jak se to jmenuje. Buďto to přeloží na jinej den, nebo ztratí veškerou moji podporu. Abych nezapoměl - i Kolomazníkový.

Co si vůbec myslej "hrdinové". Já byl túdle ve večerce našich viet-občanů a nějakej chlap tam platil za cigára a fernet  lístečkama s číslama. A vůbec neměl prachy. Tak jsem se lek, že je tu zase Tuzex ale Kolomazníková se smála tak, až jí poskakovalo spojený břicho s prsama. "Ty prostoto, to jsou ty "žravenky na oběd"......Vždyť byl večer a ten chlap tam neobědval.....????? A pak, abych nevypadal jako blbec, jsem zvolal: "Aháá, jasně".

Kolomaznice túdle říkala, že je rukojmí odborářských "bossů"a že to tak nenechá. Že jim nic neudělala a že jim to spočítá ve volbách. Koukám jako blázen, kde se ta vodvaha v ní vzala. Mezi náma, kdyby ji ty "bossové" viděli, rádi by se jí zbavili. Ale jestli se nedostanu k doktorce, mají po "pošťulkách". Voni můžou  "štrajkovat" dýl a já budu taky ten rukojmí. A vlastně i náš barák.

Tak odboráři, slyšeli jste...šmytec...vy "hrdinové". Když nechcete "makat", tak to nemaskujte "štrajkem" a vemte si neplacený volno. Kde má Kolomazníková a já vzít tu miliardu pro toho"kravaťáka". Vy mu ji dáte?? Ze svýho?? Kdyby joó, tak to řekněte. Já si z toho pučím na taxika k tomu doktorovi.

 

Zdravím a přeji hezký den.      Jiří

*Omlouvám se radiu Diana za použití jména Kolomazníková*

PS: Varuji budoucí diskutující, podařilo se mi "zkorumpovat" Metaxou jednoho admina a bude mazat všechny diskuze proti, bacha na "dukáty".

**pravopis, jasný??*

 

 

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jiří Mitáček | sobota 27.2.2010 15:40 | karma článku: 26,52 | přečteno: 1674x
  • Další články autora

Jiří Mitáček

Vše, co mám...

Titulek je mnoho říkající... Budu vám vyprávět příběh „obyčejné“ gramofonové LP desky. Její věk - 47 let... Uvozovky naznačují, že má v mém dosavadním životě neobyčejné zastoupení. V závěru tohoto vyznání pochopíte...

15.12.2023 v 14:15 | Karma: 27,17 | Přečteno: 367x | Diskuse| Osobní

Jiří Mitáček

Dobrý den, pane Zemane…

Takto jsem začínal svůj velice slušný „rozlůčkový“ blog s panem Zemanem. Jenom jsem mu chtěl sdělit, že budu 5 let žít v zemi. která nemá presidenta. Vůůůbec jsem netušil, že těch let bude 2 x tolik. A vůbec jsem netušil...

29.1.2023 v 23:45 | Karma: 28,86 | Přečteno: 752x | Diskuse| Osobní

Jiří Mitáček

Fakt jsem to v mém věku nečekal!!

Copak? Pokles zdraví? Pokles erekce? Pokles financí? Pokles sebevědomí ...? Ani jedno z výše uvedených, Horší...

20.5.2022 v 22:15 | Karma: 25,76 | Přečteno: 800x | Diskuse| Karlovy Vary

Jiří Mitáček

Potkal jsem Barunku…

Doba covidová... Prožíváme „na plný pecky“. Pokud neposloucháme, nedíváme se nebo nečteme příliš často komentáře o „stavu hladiny“ v naší populaci, hledáme...Napadá mě jeden známý televizní pořad o čase (uváděl pan Karel Čáslavský).

21.3.2021 v 17:39 | Karma: 27,87 | Přečteno: 522x | Diskuse| Ostatní

Jiří Mitáček

Autobus přátel…

Šiš. To je tak těžkej provoz... Porád se vám nějak mění posádka a kdo má tyhle šachy pořád stíhat. A hlavně zdůvodňovat „přeskupovačku". Šoupnete někoho o sedák dál a už musíte "zdůvodňovat".

13.11.2020 v 23:32 | Karma: 27,65 | Přečteno: 442x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Hádka o školních absencích skončila vraždou v rodině, hoch za ni dostal 7 let

17. května 2024  9:36,  aktualizováno  9:52

Ve čtvrtek u Krajského soudu v Liberci při neveřejném jednání padl sedmiletý rozsudek nad mladíkem,...

Muž ve Francii se pokusil podpálit synagogu, policisté ho zastřelili

17. května 2024  9:50

Policie v Rouenu na severu Francie v pátek ráno zastřelila muže, který se pokoušel podpálit...

U izraelské ambasády ve Stockholmu se ozývala střelba, policie uzavřela okolí

17. května 2024  9:18

Policejní hlídka ve Stockholmu v noci na pátek kolem 02:00 slyšela nedaleko izraelské ambasády...

KOMENTÁŘ: Politika, kde se nemluví, ale střílí. Jak zamezit, aby přešla i k nám

17. května 2024  9:16

Středeční atentát na slovenského premiéra Roberta Fica je bolestným symptomem nemocné doby. A...

ING-FOREST s.r.o.
Taxátor

ING-FOREST s.r.o.
Praha, Jihočeský kraj, Jihomoravský kraj, Karlovarský kraj, Královéhradecký kraj, Liberecký kraj, Moravskoslezský kraj, Olomoucký kraj, Pardubický kraj, Plzeňský kraj, Středočeský kraj, Ústecký kraj, Kraj Vysočina, Zlínský kraj
nabízený plat: 65 000 - 75 000 Kč

  • Počet článků 147
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1757x
Obyčejný chlap, rentiér, pracovně se státem vyrovnaný. Listopad 1989 bude trvale patřit mezi nejšťastnější měsíce mého "brožovaného" života. Jsem optimista a spokojen, že svobodu mohu prožívat. A na plný "pecky".