Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Geniální pan prezident…

Skoro už nejsem bloger. Nerozumím politice a často jsem zde deklaroval. Děkuji mému věku a životním zkušenostem, že jsem relativně duševně zdráv. 

Televize se pro mě stala výběrovou organizací a trávím s ní jen čas nejnutnější. Obvykle u sportovního přenosu, kterému jsem nakloněn. Vynechávám přiblblý šipky nebo to s těma koulema a dírama. O golfu nemluvě.

Když jsem s výběrem v úzkých, zvolím dokumenty na dvojce nebo záchranný bod - ČT 24 a…!! Dozvídám se, že nastala ústavní krize ve vládě pana Babiše. No dobře, ale… Proč? Viník? Šiš, to snad né… Pan předseda vlády je prý stíhán za nějaký „prů…“ s nějakou blbou dotací. Ušmudlaných 55 milionů z EU. Prej na nějaký ptačí hnízdo. Tak ať vrátí a je vymalováno, né… Že to nejde tak lehko? Aha, já vím, nerozumím politice. Téma pro tento blog jsem měl v šuplíku, ale hle… Krize ústavy se opakuje. Pro nějakýho přihloupějšího ministra kultury… A zase účinkuje náš pan „geniální“ z titulky. "Nepodepíšu odvolání, je to hvězda kulturního nebe a odhalil lumpy". Hmm... Dosaďte si jména.

Stíhaný pan premiér české vlády je kuriozita v celém politickém spektru naší krásné vlasti. Nejen naší. Ustavení vlády bylo skvělým politickým bonbónkem…

Dostat se k moci za podpory komunistů a sociálních demokratů je výkon, hodný velké touhy po moci. Pan Andrej zvládl… Za podivné podpory naší hlavy pomazané – viz titulka.

Pan premiér vesele vládne, diriguje chod policie a bezpečnostních složek a už skoro zapomněl, že existuje složka, zvaná po nějakém hnízdě čápů.

Jenomže… Ta novinářská parta „šťouralů“, ten pisálskej póvl nedá pokoj…

„Nikdy, opravdu nikdy neodstoupím“. „Zapamatujte si“…!! Vy vy….

Chicht, raději jsem tu sprosťárnu spolknul. V očičkám má toho baziliška moci…

 Když se podívám na úvodní odstavec, a současný datum, jsem úplně mimo mísu. Omlouvám se, stejně je to mlácení „prázdné“ slámy.

 Cituji pana prezidenta: „Pokud padne vláda, pověřím sestavením nové vlády pana Babiše… 

A je na dlóóóuho vymalováno… Minimálně na funkční období „lidem zvoleného“.

Přehazuji výhybku od politiky… Fakt neumím.

A fakt nechci umět…

Zaujal mě jeden spisovatelský výrok: ** Píši o tom, že nemám o čem psát… **

Tak příště…

 

Děkuji za přečtení.            Jiří

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jiří Mitáček | úterý 2.7.2019 23:54 | karma článku: 27,81 | přečteno: 1018x
  • Další články autora

Jiří Mitáček

Vše, co mám...

Titulek je mnoho říkající... Budu vám vyprávět příběh „obyčejné“ gramofonové LP desky. Její věk - 47 let... Uvozovky naznačují, že má v mém dosavadním životě neobyčejné zastoupení. V závěru tohoto vyznání pochopíte...

15.12.2023 v 14:15 | Karma: 27,17 | Přečteno: 366x | Diskuse| Osobní

Jiří Mitáček

Dobrý den, pane Zemane…

Takto jsem začínal svůj velice slušný „rozlůčkový“ blog s panem Zemanem. Jenom jsem mu chtěl sdělit, že budu 5 let žít v zemi. která nemá presidenta. Vůůůbec jsem netušil, že těch let bude 2 x tolik. A vůbec jsem netušil...

29.1.2023 v 23:45 | Karma: 28,86 | Přečteno: 750x | Diskuse| Osobní

Jiří Mitáček

Fakt jsem to v mém věku nečekal!!

Copak? Pokles zdraví? Pokles erekce? Pokles financí? Pokles sebevědomí ...? Ani jedno z výše uvedených, Horší...

20.5.2022 v 22:15 | Karma: 25,76 | Přečteno: 798x | Diskuse| Karlovy Vary

Jiří Mitáček

Potkal jsem Barunku…

Doba covidová... Prožíváme „na plný pecky“. Pokud neposloucháme, nedíváme se nebo nečteme příliš často komentáře o „stavu hladiny“ v naší populaci, hledáme...Napadá mě jeden známý televizní pořad o čase (uváděl pan Karel Čáslavský).

21.3.2021 v 17:39 | Karma: 27,87 | Přečteno: 521x | Diskuse| Ostatní

Jiří Mitáček

Autobus přátel…

Šiš. To je tak těžkej provoz... Porád se vám nějak mění posádka a kdo má tyhle šachy pořád stíhat. A hlavně zdůvodňovat „přeskupovačku". Šoupnete někoho o sedák dál a už musíte "zdůvodňovat".

13.11.2020 v 23:32 | Karma: 27,65 | Přečteno: 442x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Severní Makedonie zvolila novou prezidentku. Předchůdce uznal porážku

8. května 2024  22:19,  aktualizováno  22:35

Severomakedonský prezident Stevo Pendarovski uznal porážku ve středečním druhém kole prezidentských...

Izrael otevřel přechod Kerem Šalom, pomoc se k civilistům přesto nedostává

8. května 2024  9:48,  aktualizováno  21:28

Do Pásma Gazy ve středu přes klíčové hraniční přechody na jihu oblasti nepřicházela žádná...

USA pozastavily dodávky bomb Izraeli. Nechtějí krveprolití v Rafáhu

8. května 2024  10:51,  aktualizováno  20:49

Spojené státy odložily plánovanou dodávku munice Izraeli a kvůli jeho operacím v Rafáhu na jihu...

Plat 200 tisíc čistého, k tomu tučné náhrady. Co čeká na nové europoslance

8. května 2024

Premium Poslední měsíc zbývá do voleb do Evropského parlamentu. A českých 675 kandidátů, kteří usilují o...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 147
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1757x
Obyčejný chlap, rentiér, pracovně se státem vyrovnaný. Listopad 1989 bude trvale patřit mezi nejšťastnější měsíce mého "brožovaného" života. Jsem optimista a spokojen, že svobodu mohu prožívat. A na plný "pecky".