Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Potkal jsem Barunku…

 Doba covidová… Prožíváme „na plný pecky“. Pokud neposloucháme, nedíváme se nebo nečteme příliš často komentáře o „stavu hladiny“ v naší populaci, hledáme…Napadá mě jeden známý televizní pořad o čase (uváděl pan Karel Čáslavský).

 Ztracený? Jak pro koho...

Nedobrovolný nadbytek času vyplňujeme, nebo máme možnost trávit různě. Mnoho z nás „objevilo“ kouzlo procházek. Také…

Na včerejší jsem potkal „Barunku“. A musím se podělit... Byla pro mne inspirující…

Barunka, Barunka…Nemůžu se nabažit toho jména, neb je to první osůbka v mém brožovaném životě s tímto nádherným jménem. Musím jej dále více používat, takže čtenáři snad prominou.

Zamyšlen si to „štráduji“ po lesní cestě krásnými karlovarskými lesy. Kromě jejich statusu klidu a míru se klidně může přidat i novodobý: „covidový pejskařský ráj“. Já vím, zní to „hnusně“, ale to mě jen tak napadlo. Takže raději jenom bez toho přívlastku.

Při mém tempu chůze, ovlivněnému problémy s koleny, mě dochází a míjí dlouhovlasá, urostlá, vyšší dívenka (že by Barunka?).

„Teda slečno, Váš cestovní fofr je „následováníhodný“ riskuji odezvu… Přišla.

Rozhledna Goethova vyhlídka | Karlovy Vary

„To nic není, já tak chodím stále, nechcete se přidat?“

A mám co jsem „chtěl“!!

„Rád, (šiš jak se mě práší od h..y) ale nevím kam jdete?“

„Jenom na Goetovku (známou a oblíbenou karlovarskou vyhlídku)“.

„Zkusím (tý vogo, to jsou asi ještě 2 km) ale nevím, zda Vám budu stačit?“

„Budete (milá…), já se přizpůsobím“.

Mírnější tempo je protkáno gentlemanskými otázkami z mé strany (to já umím).

Osamocená procházka je mimořádně bez pejska (nechtělo se mu), je žákyní 9 třídy, momentálně na distanční výuce, po skončení chce absolvovat další studium. Po vyjmenování všech stupňů si pamatuji akorát ten poslední – policistka v aktivní službě!! Chvíli třídím myšlenky, začíná mě docházet její povzdech nad ztrátou kurzu cvičení a sebeobrany. Distančně se to sice dá, ale není to vono.

Témata hovoru nasazuji, vzhledem k věku mé společnice, diplomatická (to také umím). Prozrazen věk maminky (44) a taťky (46), jméno a věk sestry. Potěšen, Katka – 11 let. Opětuji – mám také dceru Katku. 

Na lavičce u rozhledny, naše debaty nabírají témata a Barunka „perlí“ rozhledem. Skoro mám podezření, že ten věk…??

Při návratu po stezce „ke studánce“ (mé výchozí stanoviště procházky) jsem se „přiznal“ k mé blogerské minulosti. Navazovalo to na naší debatu o sesterské lásce. Můj nejlepší, bohužel soukromý článek ( Budeme se také loučit...?). Barunka slíbila, že přečte a zapsala si do „dotykáče“ mou adresu blogu. Během psaní přijímá hovor – máma!!

„Promiň, měla jsem vypnuté zvonění“…“Jsem na procházce s jedním pánem“…

Šiš, ta nádherná prostota… S jedním pánem v lese, 15 let, hezká holka. Matku určitě braly mrákoty. Konec nevím, klasicky zavěsila. A doprovodila mě k té, výše jmenované studánce.

Loučíme se, nic si neslibujeme, děkuji za doprovod. Slibuji nový článek na blogu…Plním.

Barunko, pokud čteš, máš můj obdiv, pozdravuj maminku. Za tu bezprostřednost, za odvahu nehledat nějaké klišé debaty se starým pánem.

Když píši slíbené, mám tajný plán – vyzradím. Budu dále chodit na procházky (kolena potřebují) a tajně doufat, že se opět potkáme. Navážeme debaty, vyvenčíme Tvého pejska a…

To je zajímavý, čím já se dokážu „vyhecovat“ ke psaní… Asi ten věk.

Děkuji za přečtení.       Váš Jiří

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jiří Mitáček | neděle 21.3.2021 17:39 | karma článku: 27,87 | přečteno: 522x
  • Další články autora

Jiří Mitáček

Vše, co mám...

Titulek je mnoho říkající... Budu vám vyprávět příběh „obyčejné“ gramofonové LP desky. Její věk - 47 let... Uvozovky naznačují, že má v mém dosavadním životě neobyčejné zastoupení. V závěru tohoto vyznání pochopíte...

15.12.2023 v 14:15 | Karma: 27,17 | Přečteno: 366x | Diskuse| Osobní

Jiří Mitáček

Dobrý den, pane Zemane…

Takto jsem začínal svůj velice slušný „rozlůčkový“ blog s panem Zemanem. Jenom jsem mu chtěl sdělit, že budu 5 let žít v zemi. která nemá presidenta. Vůůůbec jsem netušil, že těch let bude 2 x tolik. A vůbec jsem netušil...

29.1.2023 v 23:45 | Karma: 28,86 | Přečteno: 751x | Diskuse| Osobní

Jiří Mitáček

Fakt jsem to v mém věku nečekal!!

Copak? Pokles zdraví? Pokles erekce? Pokles financí? Pokles sebevědomí ...? Ani jedno z výše uvedených, Horší...

20.5.2022 v 22:15 | Karma: 25,76 | Přečteno: 799x | Diskuse| Karlovy Vary

Jiří Mitáček

Autobus přátel…

Šiš. To je tak těžkej provoz... Porád se vám nějak mění posádka a kdo má tyhle šachy pořád stíhat. A hlavně zdůvodňovat „přeskupovačku". Šoupnete někoho o sedák dál a už musíte "zdůvodňovat".

13.11.2020 v 23:32 | Karma: 27,65 | Přečteno: 442x | Diskuse| Ona

Jiří Mitáček

Geniální pan prezident…

Skoro už nejsem bloger. Nerozumím politice a často jsem zde deklaroval. Děkuji mému věku a životním zkušenostem, že jsem relativně duševně zdráv.

2.7.2019 v 23:54 | Karma: 27,81 | Přečteno: 1018x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

NATO určilo červené linie. Má dva scénáře zásahu proti Rusku, píší média

6. května 2024  12:35

Premium Severoatlantická aliance připravila krizové scénáře „červených linií“, při jejichž překročení...

S babičkou nepřežila nehodu ani vnučka. Její orgány zachránily tři jiné děti

6. května 2024  12:02,  aktualizováno  13:46

Nehoda z Čáslavic na Třebíčsku si vyžádala druhou oběť. Auto tam minulý čtvrtek zatím z...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Aktivisté žádají konec pedagožky Univerzity Karlovy a přednášky o „genocidě v Gaze“

6. května 2024  12:46,  aktualizováno  7.5 9:13

Karlova univerzita by měla přehodnotit zaměstnávání osob jako je doktorka Irena Kalhousová, uvádí...

Fotbalový zápas se dohrál noži. Další důkaz, jak války klanů sužují Německo

14. května 2024

Premium Tam, kde kdysi přilétla nějaká ta rána pěstí, se dnes střílí. Řeč je o okresním fotbale v Německu,...

Chybí důležitý lék na astma, i kvůli ceně. Kdo koho vydírá? přou se lidé

14. května 2024

Premium Češi s astmatem, alergií či chronickou obstrukční plicní nemocí složitě shánějí lék ve spreji...

Na Ukrajině se už vykládá pomoc z amerického miliardového balíku

13. května 2024  22:27

Americká vojenská pomoc pro Ukrajinu v rámci balíku, který Kongres schválil koncem dubna, již...

Při hromadné nehodě na Karlovarsku zemřel člověk, další čtyři se zranili

13. května 2024  16:13,  aktualizováno  21:35

Vážná dopravní nehoda dvou osobních a nákladního vozidla uzavřela silnici I/6 u Čichalova na...

Rozdáváme samoopalovací fluid ZDARMA
Rozdáváme samoopalovací fluid ZDARMA

Toužíte po dokonalé letní barvičce bez rizika spálení? Vyzkoušejte lehký přírodní samoopalovací krém na obličej i tělo od Manufaktury. Zapojte se...

  • Počet článků 147
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1757x
Obyčejný chlap, rentiér, pracovně se státem vyrovnaný. Listopad 1989 bude trvale patřit mezi nejšťastnější měsíce mého "brožovaného" života. Jsem optimista a spokojen, že svobodu mohu prožívat. A na plný "pecky".