Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Slanino, odkaz se mi nezobrazil, napiš přesněji své moudro;-(.V

0 0
možnosti
Foto

Naprostý souhlas a karma R^

Původně jsem měl satelitní příjem přes společnost Gital, kterou Skylink koupil a vzhledem k tomu, že má monopol, tak zavedl poplatky.

A politiky zajímá vlastní kapsa, než zlodějny páchané na našich občanech.

Jenže naši občané už jsou tak ubiti naprostou nevymahatelností práva, že na podobné případy rezignovali.

0 0
možnosti

Podobní šmejdi jsou u kabelovek. Ale ani u pozemního vysílání nebude klid, chystá se změna vysílacího systému.

Nové televize či aspoň setoboxy.

0 0
možnosti
Foto

Nejhorší je, že jsme si zvolili šmejdy do Poslanecké Sněmovny a Senátu, které problémy našich občanů vůbec nezajímají.

Největší katastrofou je, že podle našich zákonů musí okradený občan odvést daň státu z částky o kterou byl okradený.

0 0
možnosti

Děláme si to sami, kdyby se jim lidi na poplatky vykašlali, tak buď už tady na trhu nebudou a nebo bude příjem opět zadarmo.Mě jak to přišlo do schránky, tak to letělo do koše.

1 1
možnosti

Ono to nejde se jim vykaslat na poplatky. Vykaslat se muzete jen na ne. Protoze kdyz jim nezaplatie, deaktivujou vam kartu.

1 0
možnosti

Karma a naprosty souhlas. 

Je to typicky ceske reseni, kde nekdo vlivny prehral prava k teto lumparne k vami uvedenemu spolku.

Zajimave srovnani, v sousednich statech mate nejen ty verejnopravni, ale i vetsinu soukromych, dokonce v HD rozliseni nezakodovane a zdarma.

Ano to je Klausuv Kapitalismus bez privlastku po cesku.

I ja koupil novou antenu s vetsim ziskem a tito "poskytovatele sluzeb" si mohou hledat jine idioty. 

Ode mne uz neuvidi ani korunu.

Jen SE divim, ze urady ktere by mely kontrolovat dodrzovani smluv ci nekalou konkurenci jsou necinne.

2 1
možnosti
Foto

Moje řeč, Vladimíre. Koupil jsem pokojovku PHILIPS a mám na chatě, v článku zmiňovaných, 20 programů. Jak by řekl Pat: "A je to"!! Díky.V

0 0
možnosti

J42a54n 92F22r64o94l74í71k

27. 3. 2015 16:25

To je důsledek nedostatečné konkurence na trhu. Nyní satelitní celoplošné vysílání nabízí jen tři společnosti. UPC, Sky a Digi. Další možností je sledovat TV přes internet.

0 0
možnosti
Foto

Nemluvě o tom, že když si pořídíte předplatné na rok, zaplatíte víc, než při jednotlivých platbách. To se snadno přehlédne (málem jsem n to skočil), a hned má podvodník v kapse další stovku.

Naštěstí bylo řešení - ČT se uvolila převzít služby za příjem jejich pořadů, takže po zaslání žádosti a čísla karty jsem byl převeden k ČT. Zadarmo. Ovšem, jen pro ČT1, 2, 4, 24. Jestli to ještě platí, nevím.

A tak jsem oprášil aktivní anténu, natáhl nový kabel a je to.

1 0
možnosti
Foto

Pane Pavle platí, ale to byste prodělal a měl jenom vámi zmiňované programy. Když jste oprášil, podobně jako já, získáte nejméně dvacet programů a dokonce některé i v HD kvalitě.:-) Zdravím.R^V

0 0
možnosti

Obdobně jako Vy jsem se stal díky absenci signálu na chatě rukojmím Skylinku.Mám jen základní balíček,z nějž mohu sledovat jen programy,které nejsou v kvalitě HD (nejsem ochoten investovat do nového přijimače).Ve Vašem blogu ještě není uveden zajímavý výpočet servisního polatku,který činí měsíčně 55 Kč.Chci-li jej zaplatit na celý rok, činí polatek již 935 Kč a ne

660 Kč, jak bych předpokládal.Co je rozdíl 275 Kč nemohu pochopit a nikde to ve svých informacích nezdůvodňují!!

1 0
možnosti
Foto

Pane Zdeňku, vysvětlím. To je další zajímavost Skylinku - platíte li přes SIPO anebo trvalým příkazem z účtu, činí platba 55 Kč/měs. tj vámi zmiňovaných 660 Kč. Ale... pokud zaplatíte jednorázově jednou za rok, nastavil dobrodinec čásku na zajímavých 935 Kč. Logiku ode mne nechtějte, je to stejně padlý na hlavu jako jiné aktivity firmy. Děkuji za příspěvek R^.V

0 0
možnosti

J14a90n 31K97o22v60á94ř

27. 3. 2015 13:58

To máte těžké. Je úkolem právníků, aby psali věci tak, že jsou výhodné pro toho, koho zastupují, a pokud možno nečitelné pro toho, kdo je na druhé straně. Po lidské stránce byla tak akce CSLINK / SKYLINK sprostá. Po právní stránce je to těžké. Ani tak nejde o slovo zdarma jako o slovo doživotně. Každý si to totiž vztáhnul na vlastní život. Ale ona i technologie má nějakou životnost. Pokud umře v záruční době, tak to není taková hrůza, pokud umře pozdějí, tak je to smůla. Asi by mě to taky štvalo, ale využívám širších služeb, takže se mě servisní poplatek netýká. Pořád mi to u Skylinku vychází lépe než jinde.

1 0
možnosti
Foto

Víte Jane, já osobně jsem založen tak, že když někdo trvale lže a klame, ztratí mou důvěru a jdu od toho. Přestože jsem prodělal, jak píši v článku, dost peněz.:-( Děkuji za vstup R^.V

4 0
možnosti

Máte sice pravdu, ale pořád ještě jsou levnější a seriosnější než UPC.

1 1
možnosti
Foto

Jardo, nemohu posoudit, UPC nemá v mém bydlišti signál (možná dobře ;-D).V

0 0
možnosti
  • Počet článků 147
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1757x
Obyčejný chlap, rentiér, pracovně se státem vyrovnaný. Listopad 1989 bude trvale patřit mezi nejšťastnější měsíce mého "brožovaného" života. Jsem optimista a spokojen, že svobodu mohu prožívat. A na plný "pecky".