Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

...doma zjistil,že se Truhlík do držáku nevejde...no, alespoň jednou měř,potom kupuj...

3 2
možnosti
Foto

Dal jsem Vám omylem plus pane Pavle. Jen pro Vás, jsem dobrý kutil a mám odhad. Holt se i mistr občas utne. :-)V

0 0
možnosti
Foto

V Plzni Baumax zkomírá...a ani nevím tedy, komu patří, Jiří :) Obi a Hornbach...tam se míří kroky většiny kutilů...mi tak přišlo, když jsem něco sháněl :)

2 0
možnosti
Foto

Je také "polský" Kájo a tak dopadne i karlovarský. Ještě, že máme ve Varech OBI. Díky a ahoj.R^ V

1 0
možnosti
HA

Máte pravdu, ale není to jen "nový" Baumax. Loni v létě jsem v Jihlavě koupila ruční rotační sekačku, na chalupě jsem zjistila, že ji fakt neutáhnu, tak jsem ji šla cestou zpátky vrátit. Taky to trvalo skoro půl hodiny a dostala jsem Vámi zmiňovaný poukaz na nákup jiného zboží. No bylo to nějak kolem 1.600,- Kč, ale jediné plus bylo, že jsem ty peníze mohla utratit v Praze a nemusela jsem si hned koupit něco "užitečného" v té Jihlavě. Ale stejně mě tam už nikdo nedostane.

0 0
možnosti
Foto

R^ a děkuji za příspěvek.V

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, v zásadě máte ještě celkem kliku, protože se s Vámi někdo bavil :-). Já si naposledy vybral šoupací dveře, které byly v regálu ve výšce cca 2,5 metru a 40 minut jsem čekal, jestli mi je přijde oslovený chlápek sundat. A výsledek byl, že jsem dalších 20 minut trávil na informacích a dveře prostě nekoupil :-).

2 0
možnosti
OU
Foto

Díky Petře za reakci, já si tam koupil semena a polovina mi vůbec nevzešla, nebo zažil manžele, kteří si koupili bezdrátový zvonek a museli ho dát na reklamaci. Normální je vyměnit za jiný, že?? Atd. Také radím a proto ten článek. V

1 0
možnosti
Foto

Jiří, nemilá zkušenost a já jsem ráda, že ses s ní podělil. Zdravím a přeju lepší zážitky a hlavně zdravíčko;-)R^V

1 0
možnosti
Foto

Jitko ahoj a díky. Sice to nebyla žádná závratná suma, ale ten přístup mě fakt nadzvedl. A to jsem klidnej člověk ;-D.V

2 0
možnosti
  • Počet článků 147
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1757x
Obyčejný chlap, rentiér, pracovně se státem vyrovnaný. Listopad 1989 bude trvale patřit mezi nejšťastnější měsíce mého "brožovaného" života. Jsem optimista a spokojen, že svobodu mohu prožívat. A na plný "pecky".