Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

J29a86n 35F62r55o52l88í70k

9. 8. 2016 14:25

No nevím. Mám druhého Citroena. Po Saxu C1 a přestože jsem z kraje, kde autorizovaný servis je nikdy jsem za "odborníky" výměňáři nepáchl. Nejsem tak bohatý abych zbytečně utrácel tisíce za to co mě šikovný mechanik soukromník udělá za stovky. A co se týče specializace tak třeba Saxo má brzdy z Peguoetu a C1 motor z Toyoty. :-P

2 0
možnosti
Foto

Jane, já když zvednu kapotu, tak čučím jak "puk". Potřeboval jsem zapojit elektrický plašič kun a nemohl najít vhodné místo na připojení. A to elektrice fakt rozumím. Chodím do sevisu jednou za dva roky - tak je nastavena servisní prohlídka (pokud se mi nestane nějaká brkotina) a určitě těch pár tisíc dám dohromady snadno protože s tím počítám. Vy jistě taky. Díky za náhled.V

0 1
možnosti
Foto

Díky za radu, kterou se řídím již 30 let. :-)

P.S. šrot patří do hutí, ne na cesty.

3 0
možnosti
Foto

Jiříku, zdravím a ať pěkně šlape to tvoje autíčko!R^;-)

1 0
možnosti
TK

Bohatě stačila jen ta rozumná rada z nadpisu. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Pane Mitáčku, pěkný článek, jen si v textu opravte několikrát přehlasované o na přehlasované e.

1 0
možnosti
Foto

Martine, děkuji, opravím R^.V

0 0
možnosti

Jiří, jestli to není tím, že heslo: "náš zákazník, náš pán", zapadlo v propadlišti dějin......bohužel. A je to čitelné ve všech službách pro lidi.....

Držím palce, ať se vše v dobré obrátí!

3 0
možnosti
Foto

Maruško, zdravím a děkuji za palečky. V

1 0
možnosti
KP

Pane Mitáčku. Jsem přesvědčen, že velmi rád a velmi dobře by se Vás ujal servis Peugeot v Karlových Varech nebo Sokolově.

2 0
možnosti
Foto

Pane Karle, zkusím se pozeptat. Ale mám obavu. Citroen servis má mechaniky školené na tento typ vozu a jak jsem zažil osobně, velmi kvalitní. Po "přeznačkování" na typ Jeep, většina odešla či byla propuštěna - informace od jednoho z nich. Děkuji za nabídku.R^V

0 0
možnosti
PU

P18e37t72r 56U51h42e59r

8. 8. 2016 22:54

Pane Mitáčku, prodejce vozů (dealer značky) je naprosto samostatný subjekt. Hlavně on rozhoduje o tom, jestli bude danou značku prodávat. Tato problematika je opravdu hodně složitá, značky chtějí mít showroomy, které prodávají, nastavují různé plány a pokud nejsou plněny nebo naopak není vše podle představ majitele, spolupráce se značkou se ukončí. Citroenu se v Karlovarském kraji dlouhodobě nedaří, před PEMOU byl v K. Varech jiný dealer, který také skončil, v Chebu Citroen také nevydržel. Prostě tu vozy této značky nejdou na odbyt tak, aby se to vyplatilo. Proto se dělá každý byznys.

Nicméně myslím, že můžete být v klidu, servis Citroenů by PEMA měla držet dále.

7 0
možnosti
Foto

Děkuji Petře za vysvětlení, mrzí mě, že tímto opatřením je postižen celý Karlovarský kraj. Přeci zákazníkům to musí někdo vysvětlit a myslím si, že Citroen není špatný vůz (viz mé zkušenosti). Stačilo majitelům vozů poslat dopis a sdělit, že skončil prodej, ale servis ne. Zatím se tak nestalo a proto můj článek. Moc děkuji za příspěvek.R^V

1 0
možnosti
PA

Tak to si ani nebudu představovat jak jezdit s novým Citrónem z Aše na garančku.

1 0
možnosti
Foto

Petře, ani já ne. Proto ten článek a díky za návštěvu.R^V

0 0
možnosti

souhlasím, je to krasavec...:-) O to víc mě mrzí, že když už si splníš sen, máš na druhou stranu problém - kam s ním? - když nastane porucha...tohle se snad může stát jen v tom našem Kocourkově zvaném Česká republika...:-/

3 2
možnosti
Foto

Miri ahoj, jako odborný diskutující Ti musím poděkovat a poslat vzpomínku ;-D.R^V

1 0
možnosti
  • Počet článků 147
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1757x
Obyčejný chlap, rentiér, pracovně se státem vyrovnaný. Listopad 1989 bude trvale patřit mezi nejšťastnější měsíce mého "brožovaného" života. Jsem optimista a spokojen, že svobodu mohu prožívat. A na plný "pecky".