Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

Milý Jiří, Tvůj vyprávěčský styl je nezaměnitelný, ale tentokrát je v něm něco víc. Nejen povzdech nad rychlým během času, který nám tak nemilosrdně ukrajuje životaběh, ale zároveň přidáváš i dotek jemné nostalgie a něhy, kterou v Tobě vyvolalo setkání s mladičkou dívkou, která ti se vší nevinností, dnes tak nevídanou, prohřála den.

Je to krásný příběh a dobře, že si našel cestu k vnímavým čtenářům. V

1 0
možnosti
Foto

Milá Zdenko, na tak krásný komentář se těžko reaguje, zvláště když vím, jaká jsi úžasná a nezaměnitelná spisovatelka. Jenom prostě...DěkujiV

0 0
možnosti
JU

J40a20n 56U89r79b26á15n40e44k

21. 3. 2021 19:05

Pane Mitáčku, Váš příběh je kouzelný, jsem věkově přesně mezi Vámi a Barunkou, Barunka by mohla být moje dcera, zatímco Vy zas můj otec. A i když bych byl za křena, kdybych tu možnost měl, rád bych se k Vám přidal:-).

Jen mne napadlo, když si starší pán vyjde ve Vašem kraji na procházku s velmi mladou dívkou, neměla by se namísto Barunky jmenovat spíše Ulrika?;-) Teda když už jste šli na Goethovu vyhlídku...

1 0
možnosti
Foto

R^Jane, ta procházka byla absolutně normální (viz kolena), ale náhoda a "Barunka" z ní udělali tuto blogovou vzpomínku. Goethova vyhlídka je velmi frekventované místo, je nádhernou oázou klidu. Doporučuji, pokud navštívíte naše krásné město.R^V

0 0
možnosti
JU

J42a41n 64U58r32b33á45n58e98k

21. 3. 2021 18:43

Oops, omlouvám se, jsem nepozorný, patřilo to do (neotevřené) diskuse k úplně jinému blogu (https://janvavrik.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=767806)

0 0
možnosti
JU

J71a51n 28U46r32b17á57n46e98k

21. 3. 2021 18:36

Technická: debil není zlý člověk, ale člověk hloupý. A řekl bych, že nejen v doslovném, ale i v tom přeneseném smyslu. Před moudrostí dcery nicméně smekám.

0 0
možnosti
Foto

Už jsem se chtěl zeptat, v článku slůvko debil nepadlo, ale vidím, že jste se výše omluvil. DíkyR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 147
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1757x
Obyčejný chlap, rentiér, pracovně se státem vyrovnaný. Listopad 1989 bude trvale patřit mezi nejšťastnější měsíce mého "brožovaného" života. Jsem optimista a spokojen, že svobodu mohu prožívat. A na plný "pecky".